Gå til innhold
Arkivverket

[#36343] Iver Nilsson og Gjertrud Pedersdotter døydde Fiksdal, Vestnes 1888/1902 -datoar?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Iver Nilsson, døypt Vestnes (Veøy) 10.11.1805, skal vera avlidcen som husmann i Hola under Fiksdal i 1888.Kona Gjertrud Pedersdotter, fødd i Årdal i Sogn 1.4.1809, skal vera avlidi som enkje i Hola under Fiksdal i 1902.Er det nokon i Brukarforum som har tilgjenge til lokale kyrkje- eller klokkarbøker som kan hjelpa meg finna dei nøyaktige dødsdatoande deira?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Bjerkevoll

Klokkerbok for Fiksdal er lagt ut på nett.Der finner vi Pladsmann Iver Nilsson død 2.nov. 1888, 83 år. Jordpåkastelse mai 1889.Gjertrud er ført død 26.des. 1902 og gravlagt 31.des.Forøvrig er familien omtalt i Bygdebok for Fiksdal Sogn, men det har du kanskje.Med vennlig hilsen Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Helge for perfekte opplysningar. Eg var ikkje merksam på at desse datoane låg ute!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Helge for perfekte opplysningar. Eg var ikkje merksam på at desse datoane låg ute!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.