Gå til innhold
Arkivverket

[#36354] Ønsker opplysninger om Anna Knudsen født.1882 i halse

Gjest Brit Andersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Brit Andersen

hei. jeg ønsker opplysninger om Anna Knudsen født 1882.har lagt innlegg på dis sør-trøndelag (trondheim)og halsa under dis møre.har dessverre ikke funnet noe enda, kan noen være så snill å hjelpe meg ?Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brit Andersen

I klokkerboka for Bakke kirke i Trondheim (1923)finner jeg Arne Fin født 2/9-1922 Døpt 14/1-1923 Kan dette være sønn av 'min'Anna tro???Foreldre D/S maskinist William Emil Berntsen født 1880 og hustru Anna F.Knutsen født 1882.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
Gjest Aud Marion Røen

På DIS sine sider Gravminner i Norge har jeg funnet Finn Arne Berntsen, født 02.09.1922 - død 08.07.1998 - på Lademoen kirkegård. Jeg fant også ei Anna Berntsen på samme kirkegård, død i 1958.William har jeg ikke sett etter, men det kan du jo gjøre selv.mvh Aud M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brit Andersen

Hei igjen. der ser du hvilken amatør jeg er.Jeg har også lett men ikke funnet noe.Da rekner jeg den saken som avsluttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.