Gå til innhold
Arkivverket

[#36910] John Johnsen Strand bosatt Y. Hovden Ørsta

Gjest Steinar Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ivar S. Ertesvåg

Du har vel spurt om dette før, tema 33846 LenkeDet er ein Jon på Strand bnr. 2. Han er rett nok ugift, men det er ikkje tilstrekkeleg til å avskrive honom. Har du sett etter i kyrkjeboka?Har du undersøkt Strand (ytre og indre) og Stranda i Vanylven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heigrunnen til dette nye spørsmålet er at jeg ikke fikk svar og derfor prøver på nytt, nå har jeg også lånt bygdeboken for, Dalsfjord Volda og Hjørundfjord og Herøy så nå kan jeg slå opp i dem.Den eneste Jon på Stranda heter foresten Olsen og ikke Johnsen eller JohansenSteinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar S. Ertesvåg

Jau - Jon på Stranda er Olsson, men son hans - om han hadde ein - ville vere Jonson. Han har iallfall rett alder. Det same gjeld også Jon Andersson på Stranda (Jostranda) i Dalsfjord. Korkje den nye eller gamle Dalsfjordboka har med nokon Jon mellom borna her (den yngste er f. 1774; mora ca. 36 år).I kyrkjeboka 1774-1776 finn eg to Jon Jonson (Eikrem 28.aug og Årsæter. 23.s.e.tr) og ein Johan Johanson Vatne (2.s.e.h3k 1777; sannsynlegvis skal det vere Johannesson). Dei to siste finn vi att i Ørstingar og er ikkje aktuelle. Jon Jonson Eikrem er uekte og har faddrar: Knud Larsen Øren, Ole Jonsen ibid, Ole Jonsen Haldkjeldsvig, Kirsten Johanne Pedersd. og Marte Jacobsdat Halkjeldsvig. Meir enn namn på barn og faddrar står ikkje i denne boka. Denne Jon står ikkje mellom borna til Jon Rasmusson Eikrem (Volda 1 s.100; g. 1777), men kan godt høyre til der.Om det er spor eller villspor, er ikkje godt å seie. Men det fortel også at eg ikkje fann nokon Jon Jonsson Strand (men det kunne tenkjast alderen i F1801 er unøyaktig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heiTakk for opplysningene, selv om neppe noen av de forbindelsene kan bekreftes. Finnes det mye skifter i dette området?I tilleg var det desverre ikke på den tiden de giftet seg (1800) vanlig å skrive fedrene til parret.om det hjelper så skal han være forfader til Barberer Knud Howden, Indre Hovden/Ålesund, hans farmors morfarrekkefølgen erfar Peter Knudsenfarmor Pernille Amundsen 1832 -1910oldemor Berthe Johanne Johnsdtr 1800/1801 - 22011870hennes far John Johnsen/Johansen d. ca 1838 g. 1800 m. Eli IngebrigtsenHer nord gjorde de seg flid med å skjule opphavet hvis presten visste at en av de som giftet seg var 'uækte' særlig om de giftet seg inn i slekter som eide gårder/midler av noe størelse.Finnes det foresten militære ruller fra Volda/Ørsta i denne perioden.Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar S. Ertesvåg

Det finst mange skifte, men ikkje etter dei to Jon Strand ser det ut til.Fullt namn på fedrene ved gifte kom først nokre tiår seinare (1831/32 i Volda og Ørsta). Eg har ikkje sett nokon skilnad når det gjeld ekte/uekte (og svært få - om nokon - unnatak for annan standsskilnad).Om det finst militære rullar kan du sikkert spørje om i Arkivforumet. Det er sikkert nokon som kan sjå etter i katalogane.Elles er det framleis er varmt tips å sjå etter på Strand (gnr. 8 og 9) og Stranda (gnr. 19) i Vanylven. Bygdebokref. her: http://folk.ntnu.no/ivarse/bygdebok.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.