Gå til innhold
Arkivverket

[#36968] Evje 1779 - Niels Huus ?

Gjest Jarl V. Erichsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jarl V. Erichsen

En av mine aner - Terje Bærntsen (Kallhovd, Moseid..), ble døpt på Evje i 1779. En av fadderne oppfatter jeg som 'Niels Huus'. Er dette riktig lest, og hvem kan dette være? - Jarl -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest arnvid lillehammer

Niels (Kristensen)Huus, med røter i Danmark. var vel på den tida kapellanen (eller var han på den tida sjølv blitt prest, eg minnest ikkje i farten) til presten Erik Anker Bruun som seinare hamna i Suldal ('forvist' dit og til slutt suspendert derifrå). Niels Huus var gift med dotter til presten, og ho fylgde med far sin som enke då han flytta til Suldal, og vart der gift opp att. Ei dotter til Niels Huus og prestedottera vart seinare gift med ein av tenestedrengene på prestegarden i Suldal og desse vart buande som strandsitjarar på Sand (Sandslandet) i Ryfylke med mange etterkomarar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest arnvid lillehammer

Niels (Kristensen)Huus, med røter i Danmark. var vel på den tida kapellanen (eller var han på den tida sjølv blitt prest, eg minnest ikkje i farten) til presten Erik Anker Bruun som seinare hamna i Suldal ('forvist' dit og til slutt suspendert derifrå). Niels Huus var gift med dotter til presten, og ho fylgde med far sin som enke då han flytta til Suldal, og vart der gift opp att. Ei dotter til Niels Huus og prestedottera vart seinare gift med ein av tenestedrengene på prestegarden i Suldal og desse vart buande som strandsitjarar på Sand (Sandslandet) i Ryfylke med mange etterkomarar. Somme av desse skreiv seg med familienamnet Huus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarl V. Erichsen

Takk, det var interessant. Da bør det være mulig å finne mer om ham. Vennlig gjort av ham å stille som fadder for slekta mi! - Jarl -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.