Gå til innhold
Arkivverket

[#36994] Emigranter.Leter etter to søstre som reiste til Amerika.

Gjest Turid Didriksen
 Del

Recommended Posts

Dersom Josefine er født i februar 1862 har jeg nok funnet henne i Chicago - gift med William Olsen - en svenske - hun fikk en drøss med unger... finner dem i 1900 med barn - 1910 da født 8 barn hvorav 5 i live - 1920 ... har da fire hjemmeboende barn - hun er død mellom 1920 og 1930 - i Chicago. Det insisteres på at hun er innvandret 1881. Den er ikke usansynlig at hun døde i Chicage 26. april 1924 - Du kan jo bestille death certificate nr. 6011638 - her: Lenke så får du se. Det er ikke sååå dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turid Didriksen

Hei. Takk til dere begge.Det er helt sikkert den rette Josefine du har funnet. Jeg prøvde å å gå inn for å bestille death certificate, det ble litt innviklet. Kanskje er det for sent på natten til meg. Jeg får prøve igjen i morgen. Tusen takk for all hjelp. Det har vært til stor nytte for meg og samtidig lærer jeg noe nytt hele tiden.Vennlig hilsen Turid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Gjest Roger Thauland

Well, perhaps late and unneeded, but i see 2 obits for William Olson, were the kids Olga, Frank, Caroline, Elynor, and Mary ? I can email if interested, Roger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turid Didriksen

Hello Roger.Thank you for your answer.I have found them in America, one of them in Illinois and the other one in Wisconsin.Maybe you got something new for me so here is my mail adr. turid.didriksen@hadeland-energi.netTurid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.