Gå til innhold
Arkivverket

[#37075] Skifte Ytre Sogn 1815 (Hjertaas)

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Skiftebasen i Digitalarkivet for Ytre Sogn syner denne innførsli:''8339 Ole Eilefsen Hjertaas Gulen 82,86b,92b 17 1813-1828''Ole Ellefson Hjertaas døydde i Gulen i mars 1815. Han var fødd i Luster i 1844 og hadde etter mine opplysningar ingen born, berre mange søsken..., m.a. fleire som eg veit svært lite om (inkl. Johannes, Anders, Ragnhild...).Er det mogeleg å få greie på kven som er oppgjevne som ervingar i skiftet etter Ole?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Utlodning 30. november 1815. Enkja Anne Olsdtr, og til utarvingane 518-3-4. Det var søskenebarn Peder Ellevsen i Bergen med 207-2-8, Birthe Hansdatter i Bergen 207-2-8 og myndig søskenebarn Guri Ellevsdatter i Bergen 103-4-4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for spennande opplysningar. Her må det vera ervingar som ikkje har fått del i den vaksne formuen etter Ole...!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.