Gå til innhold
Arkivverket

[#37137] Kathinka Louise Falch Augdal, f 13/11-1892 i Trondheim. Hvem var moren?

Gjest Lars Ove Wangensteen
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Eide

Takker for svar på mitt innlegg 22. Jeg tenkte at det muligens kunne være en forbindelse mellom den familien jeg omtaler og Kathinka L. F. Augdahl. Nå har jeg i alle fall noen spor å gå etter og får nøste videre på dette. Har fulgt med i det som blir diskutert her og kommer til å se om det kommer flere opplysninger - kanskje er det en sammenheng likevel. Vennlig hilsen IE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Til Inger, ref. innlegg nr.22.Jeg tror dette kan være Birgitte i 1865 tellingen.LenkeI følge lenken til 1900 tellingen i innlegg nr.24 var hun født i 1854. Da havner vi i så fall også her i Lenviks pr.gjeld. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

HeiVil bare takke alle som har hjulpet meg her, selv om jeg kke kom helt i mål.Fortsatt er det usikkert om hvor Kathinkas mor, Olea Dorthea, kommer fra. Det er som sagt to kandidater i Lenvik (se lenkene innlegg 20)Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.