Gå til innhold
Arkivverket

[#37168] Olav Gundersen fra Fredrikstad-emigrerte til Amerika

Gjest Monica B. Lystad
 Del

Recommended Posts

Gjest Monica B. Lystad

Trenger hjelp til å finne mer informasjon om Olav Gundersen fra Fredrikstad. Han ble født i 1893, og er skolediscipel i 1900. LenkeHan dro visstnok til Amerika, men klarer ikke å finne han på emigrantlistene. Vet dessverre ikke når han dro, og hvor han skulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monica B. Lystad

Vet ikke fødselsdatoen, men skal prøve å finne ut av det :-)Jeg vet egentlig ganske lite, siden dette ikke er min slektning. Jeg prøver å hjelpe noen andre, men de har visst begrenset av info de også..Det er fullt mulig at han brukte Hansen selv om han står som Olav Gunnesen/Gundersen på folketellingen, er vanskelig når det er så mange usikkerhetsmoment :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monica B. Lystad

Prøver på en liten oppdatering her i håp om at noen vet noe om Olav Gundersen (evt Hansen) som visstnok emigrerte fra Fredrikstad til Amerika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.