Gå til innhold
Arkivverket

[#37314] Martin Nilsen bø i Vesterålen

Gjest Merete Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Merete Johansen

Jeg ønsker informasjon om mine oldeforeldre,Martin Nilsen født 1846 og Henriette født ca 1878 i øksnes?martin var gift i første ekteskap med Lava og hadde 6 barn. Vet at Henriette hadde et barn fra før som ble sendt til Røstad skole i Levanger. Mvh.Merete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan I. Borgos

Martinus Henning Nilsen blei født i 1846 på Gimstad i Bø, foreldrene var Nils Petter Nilssen og Doret Kristina Madsdtr. Han var gift første gang i 1873, kona het Lava Marie Jonsdtr (1850-1902), og de hadde sju barn. Samme året som Lava døde, gifta Martinus seg med Henriette Tomine Johannesdtr, f. 1878 i Nykvågen, også det i Bø. Hun var det femte og siste barnet til Johannes Knutsen Høydal (1831-1882) og Petronella Kristine Hansdtr (1835-1890), som begge kom fra Øksnes.Send en mail til meg (jb krøllalfa nndata.no), så skal du få flere opplysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.