Gå til innhold
Arkivverket

[#37359] Utvandring til USA (187?)

Gjest N. Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest N. Hansen

Hei, eg har blitt spurd av ein amerikanar om å finna ut kor i Noreg slekta kjem frå. Det einaste dei veit er at forfaren skal heita Nils Lunde, og at han truleg utvandra i 1871, eller 1872. Dei kjenner deverre ikkje farsnamnet hans. Den einaste tilleggsopplysingen dei har er at namnet til kona var Anna, men dei veit ikkje om dei gifta seg i Noreg eller i USA.Er det noko som har forslag til korleis ein kan gå fram for å finna han? Er det nokre gode databasar over kven som emigrerte på 1870-talet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Åse Kristiansen

Det er berre fire - fem aktuelle personar som heiter Nils Lunde i Census 1880 på FamilySearch. Det hjelper om ein veit omtrent kor tid han er fødd og i kva for ein stat han var busett i 1880.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kolbjørn Næss, Hedrum Historielag

HeiDu spør om forslag til: korleis ein kan gå fram for å finna han (Nils Lunde)? Jeg foreslår:Skaff flere opplysninger fra USA: Start med han som søker opplysningene. Få navn, fødselsår/dødsår, dato, sted, stat. Gå videre bakover med hans far/mor, bestefar/bestemor, og så langt du kommer i retning av Nils. Dersom du på denne måten kan få tak i Nils sitt barn eller barnebarn er mye gjort. Hva drev Nils med, i hvilken stat bodde han?Kolbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest N. Hansen

Har no fått namnet på eine sonen til ekteparet, nemleg Nicholas. Desverre er ein ikkje heilt sikre på fødselsåret, og staden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Er de helt sikre på at kona til Nils het Anna og ikke Lena?Jeg finner en Nils N. Lunde med en sønn Nicholas, men hans kone het altså Lena (Magdalena) og var født i Sverige i 1845. Ifølge 1900-census var Nils født i Norge i sept. 1846 og immigrerte i 1867. Familien bodde først i Minnesota, senere Nord-Dakota for så å ende opp i Oregon. Jeg vil tro at initialen N står for Nilsen. (Iflg. databasen for landpatent.)Mvh. Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Det var mange som utvandra fra øya Lunnøy eller Lundøy i nåværende Austevoll kommune. Den gang het kirkesognen Sund. Mange av dem som utvandret fra Lundøy/Lunnøy tok etternavnet Lunde. Det er selvsagt mange andre også som brukte dette etternavnet. Jeg skal kikke etter i bygdeboka om jeg kan finne noen som passer for denne Nils.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N. Hansen

Takk for tilbakemeldingane. Eg har sett på Nils N. Lunde, som ein mulig kandidat. Amerikanerane eg hjelper skal ta kontakt med eldre slekningar for å forhøyra seg om namnet på kona til Nils, samt kva land ho kom frå. Dei har trudd at begge kom frå Noreg, men Lena står oppført med Sverige som fødeland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Denne Nicholas ble gift med en Estella. De hadde sønnen Ralph, født ca. 1904. Jeg vet ikke om det kan være til noen hjelp?Ellers hadde det vært greit å få vite navn på besteforeldrene til dem du hjelper, og event. hvor de var bosatt.Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N. Hansen

Slekta eg i dag hovudsakeleg busett i Oregon, noko dei i det minste har vore i to generasjonar no. Skal forhøyra meg om namnet på Nicholas si kona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Karlsen

Dette reisefølget kan jo i så fall være av intersse: Oslo 2052A 1869 Mai 25 Niels Aslesen Lunde m G Vilkaarsmand 73 (aardalen) Gausdal Milwauce 11872 Norsk Spd. 263,90 Skandinavia Ragnild f G 65 Ole Mortensen m G Husmand 62 Birit Mortensen f G 40 Marie f u 20 Karine f u 11/12 åR Paul Nielsen Lunde m u Skolelærer 24Og her er en ung mann på besøk, men gift var han jo ikke, da: Oslo 18.05.1910 Nicolai Lunde m ug choffeur 26.11.86 Amerika New York på besøk 230 Elster Aaro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N. Hansen

Har no fått tilbakemelding frå USA. Dei har ikkje funne ut noko meir om kona til Nils, men det har bekrefta at kona til Nicholas var Estella, og at dei i 1904 fekk ein son, Ralph.Ser ut til at me har funne rett familie.Eg har ikkje klart å finna Nils på http://www.norwayheritage.com/ships/index.asp, er det nokon som veit om andre databasar ein kan søka i for å finna info om overfarta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N. Hansen

Har no fått tilbakemelding frå USA. Dei har ikkje funne ut noko meir om kona til Nils, men det har bekrefta at kona til Nicholas var Estella, og at dei i 1904 fekk ein son, Ralph.Ser ut til at me har funne rett familie.Eg har ikkje klart å finna Nils på http://www.norwayheritage.com/ships/index.asp, er det nokon som veit om andre databasar ein kan søka i for å finna info om overfarta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Det var jo flott at det var rette familie!Jeg har heller ikke kunnet finne Nils som emigrant, og heller ikke som immigrant. De fleste andre i familien Lenke (se også neste side) ankom New York med S/S 'Europa' den 16 juni 1869. Det kom da fra Glascow, Scotland og Moville, Irland.Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N. Hansen

Vil vera interesant om til Nils imigrasjonsåret frå 1900-censusen, (1967), stemmer. Som nemdt tidlegare, så meiner etterkommarane at han kom i 71 eller 72.Kanskje han kom via Sverige, får prøva å sjå om det er mulig å spora kona tilbake til Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Også 1910-census gir 1867 som immigrasjonsår for Nils, så jeg vil nok tro at det stemmer.I 1900 bor Magdalena på deres farm i Englewood, Marion Co. sammen med de ugifte sønnene Bernt O., f. i MN. i juli 1876 og Paul, f. i MN i nov. 1878. Magdalena var f. i april 1845 og immigrerte i 1869. Hun har vært gift i 28 år og født 6 barn som alle er i live.Nils og sønnen Nicholas bor i Bingham, Salt Lake, Utah. De jobber i en gruve der, Nils som tømmermann og Nicholas som smed.I 1910 finner vi Nils som selveiende farmer i Chemana, Marion, Oregon. Han bor da sammen med sin kone og den ugifte sønnen Born (sikkert feil navn). Han er 32 år gl. og f. i MN. Her er Magdalenas immigrasjonsår oppgitt til 1861.Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.