Gå til innhold
Arkivverket

[#37417] Olsen -Olsdatter- Gausdal

Gjest Gerd H Aasen
 Del

Recommended Posts

Gjest Gerd H Aasen

Søker informasjon om fedrene til Anne olsdatter, f,16-1-1832. Moren til Anne er Mari Olsdatter, ugift, f,1800. Far til Anne har jeg listet som en Ole Olsen. Takknemlig for svar fra alle som har opplysninger om denne familien. På forhånd takk! Hilsen, Gerd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Olav Skaug

I kirkeboka for Gausdal 1829-39 side 31 finner jeg under døpte i 1832:Født 16. januar, Anne, uekte. Døpt 22. januar i Nykirken. Foreldre: Ugift quinde Mari Olsdatter Talaugeiet og Ungkarl Ole Olsen Jordet. Faddere var Rønnaug Olsdtr. Kalstad, Randi Larsdtr. og Anne Olsdtr. Thalaug, Peder Olsen Kalstadstuen og Ole Christophers. Kalstadstuen. Anmeldt af Amund Andreassen Skatrudhaugen. Begges 1ste leiermaal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Gerd H Aasen

Jan Olav Skaug. Takk for informasjonen om Olsen-Olsdatter familiene. Er det noen som har flere opplysninger om denne familien, i så tilfelle vill jeg være takknemlig for å høre fra dere. Hilsen Gerd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.