Gå til innhold
Arkivverket

[#37436] Fredrik Smidt - skomakarmeister i Tromsø/Lyngen 1808 - g.m. Maren Marie Friis?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Anna Fredrikke Fredriksdotter Smidt gifte seg i Bergen 26.12.1832 og vert sagt vera fødd i Lyngen sommaren 1808 som dotter av skomakarmeister Fredrik Smidt.Seinare folketeljingar seier ho er fødd i Tromsø.Fødsli er ikkje innført hjå FamilySearch, men derimot finn eg at ein Fredrik Smidt gifte seg i Tromsø 9.11.1809 med ei Maren Marie Friis.Er det nokon med lokal kunnskap som kan fortelja meg kva dato Anna Fredrikke Smidt var fødd, om det var i Lyngen eller Tromsø, og dei fulle namni til foreldri hennar?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt D. Hjeltnes

Jeg fant ei Karen Fredricha Fredriksdatter , døpt i Lyngen 3.7.1808. Foreldre er pige Synnev Olsdtr., Qvalvig og Fredrich Smidt fra Bergen.Dato for fødsel var ikke innført i kirkeboken. Mvh. Britt D. Hjeltnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Britt for interessant innlegg! Eg ser at førenamnet er litt ''skeivt'', men årstalet og staden stemmer jo godt, i tillegg til andre del av namnet, so eg trur det må vera ho!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.