Gå til innhold
Arkivverket

[#37448] Gulbrand Johannesen fra Borge,Vestvågøy-søker hans foreldre

Gjest Kjell Kvalvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell Kvalvik

Er det noen som kan hjelpe meg med opplysninger om Gulbrand(Benjamin)Johannesen, født ca.1826 i Borge-vestvågøy. Han ble gift med Magnil B.C. Mathiasdatter,fra Borge. De fikk bla. barnene Amalie,August,Eilert,Rebekka,Amanda,Emma. Søker Gulbrands foreldre, og når han ble gift med Magnil. Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Gutbrand Benjamin Johan JohannesenFødt 13 des 1828, døpt 08 feb 1829, Borge, NordlandForeldre: Johannes Pedersen & Ane Morthina Jensdatter LenkeJan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Foreldrene hadde en 'forkjærlighet' for litt uvanlige navn:Clausina Severina, født 20 mar 1827Jens Margrenus, født 27 jun 1830Peter Lennerth, født 28 aug 1832Inger Hendrielle Adreana, født 05 Nov 1835, gift 27 des 1860 med Jens Christian Angell EdiesenJens Margrenus Leonhard, født 10 okt 1837Jens Margrenues Andreas, født 06 aug 1840Kilde: Batch Number: C427202, Source Dates: 1821 - 1843, Film or Fiche Number: 125079, Collection Details: Borge; Den Norske KirkeJan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Kvalvik

Hei Jan Peter. Takk for hjelpen. Søkte selv på FS tidligere og fant alle barna til Gulbrand og Magnil, de med de artige navnene, men jeg fikk ikke respons på Gulbrands foreldre. Men nå fikk jeg jo det også takket være deg. Hilsen Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.