Gå til innhold
Arkivverket

[#37518] Nils Mikkelson og Margit - til Wisconsin 1860/1861 - kvar i Noreg kom dei ifrå?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Nils Mikkelson, fødd i Noreg kring 1821, gifte seg i Noreg før 1852 med ei Margit, fødd i Noreg kring 1828. Parfolket utvandra til Amerika kring 1862 og slo seg ned som farmarar i Utica township, Crawford Co., WI i eit nabolag fullt av sogningar og nordfjordingar! Eg kjenner til desse borni:* Ole (1), fødd i Noreg 22.12.1852* Julia (Gunnhild eller Guri?), fødd i Noreg kring 1854* Reyniald (Rognald?), fødd i Noreg kring 1857* Nils (jr), fødd i Noreg 8.9.1859* Mikkel, fødd i Wisconsin 17.12.1861* Ole (2), fødd i Wisconsin kring 1863* Anna, fødd i Wisconsin kring 23.7.1865* Henry, fødd i Wisconsin kring 1868* Mathea, fødd i Wisconsin kring 1871Gravstøttene til foreldri i Kickapoo Lutheran cemetery syner:Nils Mickelson, død 9.5.1899, 79 årMartha Mickelson, død 18.2.1897, 70 årEg har søkt m.a. hjå FamilySearch og hjå Sogn og Fjordane Fylkesarkiv, men so langt til inga nytte. Og kyrkjebøkene i Kickapoo vart tapte i ein kyrkjebrann i, eg trur det var, 1905!No vonar eg at kanskje einkvan av Brukarforum sine lesarar dereg kjensel på desse namni og kan hjelpa meg finna det norske opphavet til denne huslyden som har talrike etterkomarar i Amerika?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Lars.Muligens et skudd i tåka. Men likevel.Om vi tar høyde for at Ole er oppgitt med feil fødselsår..... så KAN Nils Mikkelsen og Margit Olsdatter fra Hemsedal passe....De døper Guri (Julia?) 14. jun 1857: [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/igi/individual_record.asp?recid=100207985694&lds=1&region=12&regionfriendly=&juris1=&juris2=&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=All+Countries&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=>LenkeRagnhild (Reyniald) 14. jun 1857:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Rumohr Blingsmo

På side 35 i Hans Flaten: Hemsedals slekstshistorie 1693-1976 finn ein under Huso:'Etter Nils kom sonen Mekkel til å styre i Huso. Han vart g 1821 m Guri Torsteinsdtr nørdre Eikre .....Borna til Mekkel og Guri: Nils 1822, bonde i Huso, rtA 1861, Torstein 1825 osv....Nils fekk Huso og vart 1848 g m Margit Olsdtr Grøvargarde. ............ Borna til Nils og Margit: Mekkel 1848, Ola 1851, Guri 1853, Ragnhild 1855-56 og Nils 1859 'Dåpen til Nils er scanna: LenkeDet ser ut til at Jon kan ha råka godt med skotet sitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Til Jon; hvorfor 'tok du høyde for' at Ole er oppgitt med feil fødselsår?Om du tenker på databasen døpte i Hemsedal 1831 - 1874 (batch 429901-c-igi), så ser den kun ut til å inneholde døpte hunkjønn.Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Om denne Guri/Julia ble gift med Georg (Jørgen) Davig, så skal hun i følge 1900-census være født i mai 1854. (Men det _kan_ jo være feil.) LenkeReyniald er i følge 1880-census av hankjønn og kan følgelig ikke være Ragnhild.Mvh. Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Til Jan Peter.Jeg mente at dersom Ole var født 22. des 1852 - så var det neppe logisk at han fikk ei lillesøster (Guri) som døpes i juni 1853. Her blir det vel tett mellom barnefødslene. Men dersom Ole er født 1851 - så er kabalen litt nærmere mål.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Her finner vi Guri N. Mikkelson gift 21. jan. 1876 i Utica med Jorgen A. Davig. Er det mulig at en 'marriage record' kan oppgi hennes fødested, eller vil det normalt bare stå Norway? Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sigdestad

Eg har vore i kontakt med denne Davig-familien som bur i Viroqua, WI om sommaren og i Florence, AZ om vinteren. Dei meiner at Mikkelson-familien kom frå Telemark ein stad, men er ikkje sikre. Jørgen Antonsen Davig, var son til Anton Pedersen Elde og Guni Olsdatter som var plassefolk på Davik prestegard i Nordfjord. Jørgen som var fødd i 1843 reiste til Amerika i 1872. Eine sonen til Jørgen, Martin, gifte seg i Crawford Co. i 1924 med Stella Clementina Christenson. Dette er nemnt under Bolstad i Lustraboka s. 558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Jon, Knut, Jan Peter, Arne og Gunnar for gode og spennande innlegg.Det ser absolutt sannsynleg ut at denne huslyden kom frå Hemsedal, sjølv om Ragnhild er nemnd som hankjønn både i 1870 og i 1880. På hi sida syner gravstøtta til Guri Davig at ho var fødd 12.6.1854; året er truleg feil, men datoen stemmer vel bra? Elles er det påfallande mange samanfallande opplysningar, so eg trur nok eg vil halda på Nils og Margit frå Huso i Hemsedal.Det hadde likevel vore kjekt om nokon hadde tilgjenge til kyrkjeboki for å sjå om fødselsdatoen til Ole stemmer? Eg ser at FT1880 oppgjev alderen hans til 29, so kanskje han var fødd 22.12.1850? Eg har fått opplyst at bygdebokskrivaren for Hemsedal gjekk ut ifrå dåpsdatoane i arbeidet sitt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Rumohr Blingsmo

Den Ragnhild som Hans Flaten nemner, er fødd 1855 og døyr eit år gamal i 1856. Det er vel god plass og eigentleg truleg at det er ein fødsel før Nils i 1859. Dette kan då godt vere ein gut oppatkalla etter Ragnhild. Dersom så er tilfelle, har ikkje Flaten fått med denne fødselen.Nokon med tilgang på kyrkjebøkene kan eventuelt sjekke dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.