Gå til innhold
Arkivverket

[#37559] fra Sverige til Våle i vestfold

Gjest Karin Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Karin Olsen

Noen som har bygdeboka fra Våle ? Noen som vet om innflytter fra Sverige Johan Bryntesson f 1840 og kona Hella Andrea Rasmusdatter f 1841 Sverige hvor i Sverige de kom fra ?Karin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Pedersen

Hei Karin Jeg sitter med bygdeboka foran meg : Johan henrik Bryntesen tdligere bodd på Fossås, Døvik f 1840 Båhuslan død 1920 gift 1873 med Hella Andrea Rasmusdtr Fossås f 1844 død 1919 5 Barn Hella dtr av Skomaker rasmus Mathisen f1797 Vil du vite mer ?? Jan. P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Pedersen

hei Karin Jeg har endel på Hella Andrea. Kan du sende E-Mail adressen til meg ?? annlroe@online.no Jan.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Ludvigsen

Bryntesson, Johan Peter Dräng (ogift man)f. 12/5 1840 i Tanum, Göteborgs och Bohus län (Bohuslän)Utvandrad 29/6 1860 från Fossum S., Tanum, Göteborgs och Bohus län (Bohuslän) till Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Olsen

Hei Hanne : Lenke ville ikke virke Jan : Ja takk...sender deg en mail privat. Og til andre: karin_olsen@operamail.com er min adresseMvh Karin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.