Gå til innhold
Arkivverket

[#37571] Oppslag i bygdebok for Vossestrand(Voss?) Hordaland

Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Martha Pedersdtr f. (i bygdebok for Hosanger står det Løkje, Vossestrand) ca.1790, ho giftar seg med Olav Andersen N. Helland i Hosanger.Eg har funne ei Maritte Pedersdtr. f utanfor ektesk. som bur saman med mor Ragnhild Johannesdtr og hennar mann og deira barn, i 1801LenkeEr det nokon som kan sjå om det står noko om denne Maritte/Martha?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg har skrive bygdebok for Hosanger, men det er bygdeboka for Modalen, det skal stå!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk skal du ha! Har eit lite håp om at nokon kan gjera eit oppslag, så eg slepp å fjernlåna berre for desse få opplysningane :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg har to diskusjonar gåande, begge omhandlar ei Martha, så eg la denne lenka inn i feil diskusjon istad.LenkeVenleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav J. Ellingsen

I Ættebok for Vossestrand under garden Gavle finn ein Ragnhilda Johannesdtr. Gavle m. Per Johanson Bakka frå Aurland a) Marta fødd 1789. Dersom det er 'di' Martha, kan eg truleg finna meir om både mora og faren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takkar for tilbodet og responsen! Men det kan sjå ut som det vert feil med Per Johanson Bakka, for mor til den Martha eg ser etter gifta seg med ein Lars Tostensen, visst du ser på fyrste innlegget her, der er lenke til FT 1801.No _veit_ eg ikkje for sikkert at dette er rett, men når det står i bb for Modalen 'Løkje, Vossestrand' og eg finn mora Ragnhild f. Løken(og f. 1767 i FT står det 1766), så reknar eg det som sannsynleg at det er rett.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav J. Ellingsen

I bygdabok for Modalen under Skarvaplasset, Almelid står Marta oppført som Pederdtr. Gavle f. 1790. Ho er nok fødd utanfor ekteskap, for Ragnhild Johannesdtr. Gavle 1767-1835 gifta seg i 1794 med Lars Torsteinson Gilbakken. Dei står oppførde med 5 born. Foreldra til Ragnhild er Johannes Asgrimson Meland 1734-1823 og Sigvor Olsdtr. Løkjo f. 1734. Ein høveleg Peder Johannesen Bakka 1771-1849 vart gift i 1800. Han var husmann på Bakka i Aurland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg ser no kva du meinte, 'Ættebok for Vossestrand under garden Gavle finn ein Ragnhilda Johannesdtr. Gavle m. Per Johanson Bakka frå Aurland a) Marta fødd 1789' eg trudde denne lina tydde at Ragnhild var gift med Per Johanson Bakka :-)Hjarteleg takk skal du ha!! Dette er nok rett!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norodd Hagenson

Et lite spørsmål i forlengelsen av dette: Marta hadde en bror Johannes Larsson f. 1801 g. 1828 med Ingrid Olsd Berge f. 1804. Ingrid var min oldemors søster og jeg skulle gjerne visst mer om etterkommerne hennes.Det jeg vet er at Ingrid og Johannes bodde på Oppheimsvangen og hadde fire barn: Nils 1825, Gjertrud 1828 og tvillingene Anna og Ragnhild 1836. Nils var gift 1849 m Ingrid Brynjulvsd Ure f. 1818. De dro til Amerika 1854 og hadde minst tre barn: Brita 1848, Brynjulv 1850 og Johannes 1853.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.