Gå til innhold
Arkivverket

[#37577] Bjørn Andrson Rotneim Gol

Gjest Anne Haug
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Haug

Er det noen som kan hjelpe meg litt. Jeg finner en Bjørn Andreson Rotneim vet ikke når han er født eller noen ting om han. Det jeg lurer på om han er sønn av Andres Ottarson Normann GOl, født omkr 1656 gift 1683 med Gjartru Torsteinsdtr Rotneim Gol.Dems første barn er født ca 1689. Da må nok Bjørn vare et uegte barn. Mvh Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dag Fredriksen

Jeg har i hvertfall notert de samme foreldrene som du spør om. I motsetning til deg så tror jeg han var 'ekte'. Vet dessverre ikke noe mer om Bjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Haug

Hei Dag. Jeg finner ikke han i kirke boka for gol. Har bare lest om han i gol boka. At han kom til Rotneim. Men vet du noe om foreldrene hans når dem er født, jeg har når dem gifter seg og dør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Kirkeboka for Nes som Gol på den tiden starter ikke før 1693, så kanskje Bjørn Andreson er født før 1693? Jeg har selv aner i Rotneim i Gol som var der på samme tid som dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Haug

Hei Dag. Følger du også Andres Ottarson Normann (vestlenging) og Gjartru Torsteinsdtr Rotneim.Jeg har mine anner i fra Ottae Andrson som er gift med Birgit Jonsdtr Jonsgarden.Mvh Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.