Gå til innhold
Arkivverket

[#37635] Lyder Mikkelsen f. 6/7-1898, Bergen

Gjest Rolf Steinar Bergli
 Del

Recommended Posts

Gjest Rolf Steinar Bergli

Lyder Mikkelsen (Mikalsen) bodde på Mathopen ved folketellinga i 1900, men jeg finner han ikke født/døpt. Kan noen hjelpe? Han skal være født i Bergen.Lenke til folketellinga: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Lyder Martin, sønn av Stenarb. Mikal Mikkelsen Bratland, i Absalon Beyersgate 15, og Marie Andrine Larsen, født 6. juli 1898, døpt i Sandvikskirken 28. august 1898.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dag Solberg

Hei. Jeg lurer på om du vet mer om Lyder Mikkelsens skjebne. Han skal ha vært gift 1926 i Bergen med Bergliot Camilla Bakke og fikk en sønn - Bjarne 9/5-1926. Senere ble Camilla gift med Kristian Løberg og fikk en datter - Evy med ham. Det er for henne jeg prøver å finne ut mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dag Solberg

Hei. Jeg lurer på om du vet mer om Lyder Mikkelsens skjebne. Han skal ha vært gift 1926 i Bergen med Bergliot Camilla Bakke og fikk en sønn - Bjarne 9/5-1926. Senere ble Camilla gift med Kristian Løberg og fikk en datter - Evy med ham. Det er for henne jeg prøver å finne ut mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.