Gå til innhold
Arkivverket

[#37663] Fødde i Fana 1860

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

FT1912 syner at Karen Marie Aslaksen, f. Thomassen, var fødd i Fana 25.3.1860 og flytte til Bergen i april 1880.Eg finn ho ikkje i FT1865.Er det mogeleg å få greie på:* Kvar i Fana ho var fødd?* Kven foreldri hennar var?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Elin har nok funnnet rette person. De giftet seg i Johanneskirken 09.05.1886. Lenke I skannede kirkebøker, Johanneskirken ministerial 1885-1912 side 11 post 18 finner du ekteskapet.Hennes far var Pladsmann Nils Thomassen Voldedahl og hans far murarbeider Peder Aslaksen. Karen Marie står oppført med adresse Solheimsviken, vilket vel forklarer hvorfor du ikke finner henne i 1885 . Forlovere var Andreas Kristoffer Klagenberg, Musæv. 1 og Haldor Toresen, Bankgt. 5. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Elin og Rune for gode og nyttige innlegg. So har eg komme fram til at Voldedalen ligg under Fana prestegard...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.