Gå til innhold
Arkivverket

[#37702] astrid romskaug .

Gjest Tom Nordhagen
 Del

Recommended Posts

Gjest Tom Nordhagen

Jeg søker ette bestemors røtter.Hun er f.29,10,1905 og hun skal etter det jeg har fått vite komme fra hellerud gård på furnes .Hun var gift med Nils Romskaug og bosatte seg i romskaug vestre i ringsaker/furnes hun døde 08,04,1971. håper noen kan hjelpe meg med dette. Hilsen Tom Nordhagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Pettersen

Hei fant følgende under Konfirmerte i Furnes.Konf dato 03.04.1921. No 24 blant pikene. Astrid Lillehellerud f. 29.10.1905, 14.01.1906. Bopel. Lillehellerud. Foreldre. Handelskarl ug. Olav Andersen og pike Olene/Oline Mikkelsdtr..Astrid hadde karakter 2,5Prøver meg på en link også jeg Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Nyhus

Hei Giftemålet mellom Nils Romskaug og Astrid Lillehellerud finnes i scannet kirkebok for Furnes 1907-1935 side 360. Kan dette være Astrids far i 1900-telling LenkeAstrids foreldre var antagelig ikke gift. Hvis noen kan slå opp i kirkeboka for hennes fødsel vil det stå fødselsår for foreldrene og hennes faddere.Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.