Gå til innhold
Arkivverket

[#37710] Anton H. Tinseth, f. 1882 - ''Tønsberg, Telemark'' til Minnesota - kven var han?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Frå Amerika har eg fått opplyst at Anton H(aakonson) Tinseth, fødd i ''Tønsberg, Telemark'' 12.9.1882, utvandra til Amerika i 1886. Han reiste ilag med foreldri sine:Haakon Tinseth, fødd kring 1860, gift kring 1881 med Torbjørg NN, fødd kring 1856. Ei dotter Kari var òg fødd i Noreg kring 1884/85.Eg har fleire gongar freista finna ut kvar denne huslyden eigentleg kom ifrå, men so langt utan hell. Tønsberg er jo ikkje i Telemark, og uansett ser namnet Tinseth ut til å vera ganske so ukjent!No vonar eg at einkvan i Brukarforum dreg kjensel på denne huslyden og kan fortelja meg kvar dei retteleg kom ifrå?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Iflg. FS fikk Haakon og Torbjør et barn i Amerika, Torbjør står da oppført som Torbjor Kaale.I Gransherred TE finnes en Torbjør 11 år på Kaalid gård, og også i Gransherred på Nymoen finnes en Haakon Andersen 5 år med far Anton Andersen (47 år f. Vang HE).Forut for det så lurte jeg på om Tinseth kunne være Tynset/Tønset.20/4 1905 Kristiania/Oslo returnerer en Anton Thingstad 23 år, mek.arb., til Michigan med kone fra Norge Pernille Thingstad 20 år bosted Trysil.Mulig disse 3 alternativene er helt på jordet, men man vet aldri. Som min mor alltid sa: den som intet våger intet vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Berit for interessante innspel.Eg trur ikkje at Anton Thingstad har noko med denne saki å gjera; alderen stemmer, men bustaden (Michigan) og namnet på kona stemmer ikkje...Derimot kan dei folki du nemner frå Gransherad vera spennande å følgja opp. Eg finn ikkje noki Torbjørg emigrert frå Gransherad som høver, men kanskje ei bygdebok for Grandherad kan gje oss eit svar...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg vet ikke om dette kan være til hjelp. Men i 1886 drar denne familien.Lenke Her finner du en Haakon, Torbjørg,Kari,Ole og Anton. Familien kommer fra Telemark. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg ser nå at dette er de samme personene Berit nevner i innlegg nr.2.Jeg tror nok det er all grunn til å se nærmere på denne familien i Gransherred. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Hakon Nicolaus Tolvminius ble født i Gransherred 16.12.1860.Foreldre Anthon Andersen og Maren Dorothea Trulsdtr. Dette er hentet fra skannede kirkebøker for Gransherred, Telemark.Ministerialbok 1859-1870 side 13 post 12. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Rune for fleire nye interessante innlegg. Eg er samd i at dette må vera ''mine'' folk, og det var utvandringi frå 1886 som gjorde utslaget. Det er merkeleg med ættenamnet, men som Berit òg var inne på, Tinseth kan ha noko med Tynset å gjera. Eller kanskje der er Tønset i Vang?Elles hadde det vore kjekt med ei stadfesting av fødselsdatoen til Anton i Gransherad (eller Hovin)? Og hadde han kanskje fleire førenamn liksom faren?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Hei Lars.Her må vi nok få hjelp fra noen med tilgang til den aktuelle kirkeboken fra Gransherred.Blandt de skannede kirkebøkene mangler selvsagt den viktigste perioden. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Aabelvik

Hei.Her er fra kirkeboka i Gransherad:født 12.sept.1882,døpt 29.okt.1882Anton Hokonsen foreldre:grd.m.Hokon Andersen Jore og Torbjør Olsdtr.(Gransherad klok II-2,1860-1886,Hovin sogn)Hilsen Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Kari! Det var nettopp den stadfestingi eg mangla!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Aabelvik

Hei igjen.Her er vielsen til foreldrene:Viet 17.juni 1880:ungk.Hakon Nik.Tolvm.Andersen,f.1860 Nymoen,Jore i Hovin,far Anton Andersen og pige Torbjør Olsdtr.,f.1855,Kalid,far Ole Johannessen. anm:viet i Tinn(Gransherad klok.I-2,1854-1886,Gransherad sogn)Hilsen Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok ein hjarteleg takk til Kari for fleire supplerande opplysningar! Eg er overvelda og svært godt nøgd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.