Gå til innhold
Arkivverket

[#37718] Erik Mohn (1855) og Olea (1853) - utv. 1884/86 - til Grafton, ND - kven var dei?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

FT1900 for Grafton township, Walsh Co., ND syner denne huslyden:~~~~~~~~~~MOHN, Erick J. b. Norway Apr 1855, em. 1884, farmerMOHN, Olia b. Norway Sep 1853, em. 1886, wife, married 25 yrs., 12 children/8 livingMOHN, Rachel E. b. Norway Sep 1881, em. 1886, dauMOHN, Erick O. b. Norway Jun 1885, em. 1886, son+ 3 yngre born fødde i North Dakota~~~~~~~~~~Dødsattesten til Erick J. Mohn syner fødselsdato 2.4.1855. Han døydde 30.12.1921.Dødsattesten til Olea Mohn syner fødselsdato 8.9.1853. Ho døydde 12.11.1937.Tre born budde ikkje heime i 1900; to av dei var:* Olaf Mohn, fødd Noreg 1876/1877* Martin Mohn, fødd Noreg 23.8.1878I 1910 levde det berre sju born att etter Erick og Olea Mohn. Det var dei same borni som i 1900 samt Olaf og Martin.I 1886 utvandra frå Christiania kona Olia M. Mohn med borni Olaf, Martin, Erik og Ragnhild. Dei kom frå GRU, kvar no enn det var... (Grue??)Eg er på leiting etter ein:* Oliver Mohn, fødd i Noreg kring 1872, som gifte seg i Riverside, CA 24.12.1900 med Ragnhild Eriksdotter Flaten, fødd i Hafslo i Sogn 12.6.1875, men som i 1891 utvandra nettopp til Walsh Co., ND. Oliver døydde visstnok i California kring 1908, og Ragnhild flytte attende til Walsh Co., ND der ho sidan farma!Er det nokon som kan hjelpa meg identifisera det norske opphavet til denne Mohn-ætti (GRU??) og eventuelt finna plass til ein Oliver i same ætti?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Et sted skal man jo begynne, og Grue kan være et slikt sted.På FamilySearch IGI finner jeg at Erich Johnsen giftet seg medOlea Mathisdtr, i Grue 08.11.1875.Lenke I følge tellingen i 1900 hadde paret vært gift 25 år. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Og dersom du ser på 1875 tellingen for Gru, finner du at Erik var født i 1855 og Olea i 1853. Lenke Det kan jo være tilfeldigheter, men det passer i alle fall meget bra.Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Rune og Arne for spennande innlegg! Eg kjenner Jon Raymond i St. Paul, MN og sender no ein e-mail til han om denne saki. Kanskje han kan hjelpa meg vidare...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.