Gå til innhold
Arkivverket

[#37726] Er på leit etter Dordi og Johannse Fjellanger Hope

Gjest Knut Reidar Dovland
 Del

Recommended Posts

Hei er det noen som kan hjelpe meg?? Odd Harald Hope f.03.12.1919 hans far het Mons Andreas Hope f.1886-1943... hans far igjen het Hans Johannesson Hope 1847-1923. Så blir det problemer med å finne foreldrene til sistnevnte, de heter Dordi og Johannes Fjellanger Hope. De kommer fra Bergen eller nærheten, MasterfjordFinner du de vi søker hadde det hvert fint, da hadde det hvert fint om jeg hadde fått beskjed hvor du fant de.Med hilsen Knut Reidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Geir. Kan jeg få spørre deg hvor du gikk inn å fant det har forsøkt har ikke lykkest.mvh Knut Reidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirr Alén Rasmussen

Gå på Databaseveljar øvst til venstre. Vel deretter Fylke, så Kommune. (NB: Masfjord blei eigen kommune i nyare tid, høyrde tidligare til Lindås). Deretter vel du Kategori: Kyrkjebøker - så er du i gang. Søkefunksjonen må du lesa deg til i ei hjelpefil, eller som underteikna har gjort: Læra det ved prøving og feiling.Går du deg fast, må du starta på nytt, anten ved knappen Ta bort søkeresultat eller ved å gå heilt tilbake til Databaseveljar.Ved dåp: For å finna Dordi Olsdtr, brukte eg Rolle: Barn børjar på dor. Deretter Rolle: Far børjar på Ole. Men ver då nøye på den borterste rullemenyen: Faren er 'Neste person' i databasen ('same handling' ville også gjort nytten).DA har mange folketellingar. 1865,1875 (delvis) og 1900 finn du og på RHD i Tromsø med eit enklare søkesystem, men med 'vidare'(meir upresise) treff.Lykke til ! Geirr Alén

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det neste prosjektet kan vera å gå til Vigde i Lindås, for å finna ekteskapa til foreldra til Dordi og Johannes. Der vil du kanskje finna kva gard dei kom frå (eller i det minste: budde på) då dei vart gift. Du kjenner i alle fall namna deira, og kan leita i basen for døypte for å komma enno eit ledd bakover. Men ver obs! på namnebrør og -søstrer.Kven som høyrer heime i familien kan du få eit inntrykk av i FT 1801.mvh Geirr Alén

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vart nysgjerrig på namnet Anna Gullaksdtr, og det var som eg trudde: Ho er dotter av Gullak Gjebleson Monslaup og Marta Knutsdtr frå Hope i Lindås. Ho gifte seg med Ola Olson frå Steine i Gulen. Dei slo seg til på Hope. Du finn stoff i den nye bygdeboka for Austrheim, bd 1, s. 474f. Der er det og referansar til bygdebøkene for Gulen og Masfjorden.Nemnde Gullak + Marta er mine 4-tipp.mvh Geirr Alén

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.