Gå til innhold
Arkivverket

[#37769] Anton Botenvik

Gjest Anne Haug
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Haug

Hei jeg lurer på om noen kan hjelpe meg litt.Jeg letter etter en Anton Botenvik født ca 1888 på hittra. Flytta til frøya og ble gift der med ei Elise vet ikke noe mer om henne heller. Jeg vet at han anton døde ca 1935 i kristiansund.Han fikk en sønn i 1924 han heter cristian botenvik i titran (frøya). Er det noen som kan hjelpe meg så blir jeg veldig glad. MVh Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Du finner vielsen til Anton og Elise, pluss dåpen til Christian i de skannede kirkebøkene fra Sør-Frøya (Hallaren) klokkerbok 1910-1938.Vielse 1912, side 161, nr. 0: Viet 9/7 1912 Anton Ingvald Pedersen Bottenvik, bosted Titran, fisker, f. Fillan, Hitra 1880, konf. Fillan Hitra 1895, far inderst Edvard Pedersen Anvord? Kvalvik? - og Elise Kristiansdt. Bekken, bosted Titran, f. Titran 1891, konf. Hallaren 1906, far Kristian Andreassen Bekken.Døpte 1924, s. 64, nr. 31: Christian ble født 6/2 1924 og dpt. 12/4 i Titran kapell. Foreldre fisker Anton Botenvik og h. Elise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.