Gå til innhold
Arkivverket

[#37775] Arne Erikson Flaaten, f. Hafslo 1883 -til Amerika i 1903 eller seinare? -kva år?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Er det hòl i emigrantlistene over Bergen so seint som etter 1900? Eller reiste kanskje denne poden ein annan veg?Arne Erikson Flaaten (i Amerika Flaten), fødd i Hafslo 10.6.1883, var far til eit ''uekte'' barn som vart født i Hafslo november 1903, men utvandra til Amerika, der han døydde i 1911.Eg har leitt ''høgt og lågt'' etter utvandringi hans, men finn han ikkje, korkje her eller på Ellis Island. Er det augi mine som sviktar eller...?Eg finn heller ikkje denne karen i FT1910 US!Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe for innlegg!Jau, det stemmer at dei du har funne utvandra, er søsken av Arne. Mori utvandra òg i 1907, og då var heile huslyden i Amerika, so vidt som eg veit. Det er berre Arne eg saknar...Jens (1875) utvandra 1898, men var heime på vitjing i 1907, truleg for å henta mor si...Ragnhild (1875) utvandra 1891Severina (1877) utvandra 1896Anna Margrethe (1879) utvandra 1899Ingeborg (1881) utvandra 1901Ole (1885) utvandra 1906Nils (1887) utvandra 1907Margretha (1890) utvandra 1907Kva so med Arne??Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.