Gjest Leiv Skjerve Skrevet Mars 13, 2006 Del Skrevet Mars 13, 2006 Jeg har antagelig ved en feil tidligere oppgitt som forfattar:Leiv Skjerve@online.noog det ser ut til at det forfatternavnet nå er låst fast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Kjellaug Robberstad Petit Skrevet Mars 13, 2006 Del Skrevet Mars 13, 2006 Har du prövd å logge av og så på igjen? Da får du jo opp et tomt vindu. jeg hadd ingen problemer med å skifte min e-mail adresse påden måten.mvh Kjellaug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sigbjørn Sandsmark Skrevet Mars 13, 2006 Del Skrevet Mars 13, 2006 Etter å ha kjørt'diskoppryddning' og slettet midlertidige filer så må jeg skrive inn adressen på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Leiv Skjerve Skrevet Mars 15, 2006 Del Skrevet Mars 15, 2006 Mange takk for innspill.Jeg fikk ryddet op med Delete-tasten.Vennligst Leiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts