Gå til innhold
Arkivverket

[#37810] Marit Olsdtr Ormset f. 28/1-1865 på Å i Snillfjorden. Kom til Aure. Søker for.

Gjest Jan Kåre Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Kåre Larsen

Marit Olsdtr Ormset f. 28/1-1865 på Å i Snillfjorden. Hun kom ca. 1885-90 til Aure, og hun ble omsider bosatt på Leirbekkdalen u/Folde i Foldfjorden på Ertvågsøya. Hvem var hennes foreldre? Vet ikke når hun har fått/tatt navet Ormset.Mvh. Jan Kåre Larsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

I følgje nokre gamle notater, så var Marit dotter til Ole Iverson Ødegård f. 29.08.1843 i Hemne, d. 28.02.1868 også i Hemne. Verftsarbeidar på Kyrksæterøra. Mora var Ragnhild Rasmusdtr. Åmo f. 07.12.1844 i Hemne. Foreldra hennar kom truleg frå Meldalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Berg

I kirkeboka for Hemne finner jeg ei Marit Olsdt. f. 28/1 1865, foreldre ungkar Ole Svensen Berg og pike Elen Eriksdt Å (det er samme fødselsdato)Mvh Margit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

Til Margit. Fint at du kom med dette innspelet. Eg var litt usikker på om mi Marit var den rette. Finn du desse to Maritane att i 1875?Mvh Finn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Berg

Hemne har ikke lagt ut tellingene for 1875 på nett. Finner 'mi' Marit konfirmert i 1880, men ikke ikke den andre Marit, var ho født i 1865 også ?Mvh Margit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

Ja, om notatane mine er rette, så var ho født i 1865 (Sjå innlegget til Jan Kåre Larsen). Finn du di Marit gift og kanskje? Om så er tilfelle så kan ho ikkje vera identisk med den Marit som kom til Aure. Elles har eg notert ei Marit Olsdtr. Bjerkan som får ei dotter, Oline i 1883 (29.08). Kjenner du til henne? Kunne det vera ei av dei aktuelle Maritane?Mvh Finn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Berg

Beklager jeg har skrevet feil navn på moren på mitt innlegg, det skal være Ragnhild Rasmusdt Å (ikke Elen Eriksdt)Marit Olsdt Bjerkan er f. 27/7 1864.Er det rett fødselsdato på etterlysningen så finner jeg bare ei Marit Olsdt født på den dagenMvh Margit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Kåre Larsen

Den Marit Olsdtr vi snakker om finnes her FT 1900 Lenke. At hun er født 28/1-1865 på Å i Snillfjord, har jeg fra tidligere korespondanse med Finn Oldervik. Er du sikker på at 'vår' Marit er født da Finn? Og hvike kilder har du i tilfelle? Da må vel Ragnhild Rasmusdtr Å være mora og Ole Svendsen Berg faren. Kan dette bekeftes, eller?Mvh. Jan Kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

Til Jan Kåre. Ja at vår Marit er født kan det vel ikkje vera særleg tvil om. Ho sette da såpass tydelege spor etter seg, at eksistensen hennar kan det vel ikkje vera tvil om. Men det var kanskje ikkje det du meinte å spørja om?Til Margit. Eg undrast på kvar du har opplysningane dine frå, er det frå konfirmasjonen til Marit eller er det frå dåpen hennar? No er det så lenge sidan eg noterte desse opplysningane at det kan vera at minnet sviktar meg, men eg meinar at det var frå dåpen til Marit at eg har namnet på foreldra hennar. Eg trur nok at det må vera den same Marit vi snakkar om. Det kan jo vera at det står forskjelleg i den presteførte kyrkjeboka og klokkarutgåva og. Det er nok berre ei grundig undersøkjing i originalkjeldene som kan løysa dette problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Kåre Larsen

Til Finn: Det jeg lurte på var om du var sikker på at 'vår' Marit var født 28/1-1865. Hvis Margit har tilgang til kirkeboka er vel det orginalkilde god nok.Mvh. Jan Kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

Til Jan Kåre. Ja, 'vår Marit' var f. 28.01.1865 i følgje mine notat. Ja, kyrkjeboka er orginalkjelde god nok, men det eg lurte på var om ho hadde ein eventuell klokkarkopi eller om det var den presteførte utgåva ho hadde tilgang til. No har eg og henta opplysninga mi frå kyrkjeboka i si tid, men eg hugsar ikkje sikkert kvar. Så vidt eg hugsar var det i Hemne på den tida ført kyrkjebøker både for dei einskilde sokna og ei samla utgåve for alle sokna i prestegjeldet, men eg tek høgde for at eg hugsar feil. Om det er divergens mellom ymse utgåver, så er det ikkje så lett å vite kva som er rett. Det kan også vera slik som eg tidlegare har nemnd at Margit har henta opplysningane sine frå konfirmasjonen til Marit og at det dette som gjer at vi har ymse fedre. Ser ut som vi er samde om mora. Åmo er så vidt eg veit eit plassrom under Å. I følgje notata mine så var Ragnhild dotter til Rasmus Halvorson Jordhusbakk og Ingeborg Amundsdtr. Resell g. 1823 i Meldal og husmannsfolk på Åmo i Hemne (Snillfjord).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Berg

Det er i kirkeboka 'mini' har sett på både døpt og komfimert, det kan være Iversen istede for Svensen (noe utydelig), at det er Berg er jeg sikker på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Kåre Larsen

Takk for alle konstruktive innspill. Dette er et godt arbeidsdokument å ta med seg videre.Mvh. Jan Kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

Forklaringa kan da vera den at eg og har lese Berg, men identifisert Ole Iverson Berg med ein Ole Iverson Ødegård f. 29.08.1843. Denne karen skal etter notata mine vera son til Iver Olson Rønningen og Mari Mikkelsdtr. Ødegård.Mvh Finn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.