Gå til innhold
Arkivverket

[#37817] Jenny OLsdatter Hemnes i Nordland

Gjest Gunnar Sødal
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunnar Sødal

Jenny Ingeberte Jul. Olsdatter ble født 1896 døde 1929. Mora var Jonette Amalie Jacobsdatter f.1872. Eg trur dei kjem frå Hemnes begge to. Er det nokon som veit noko om farfolket til Jenny Ingeberte? Mvh Gunnar Sødal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

HeiFor ordens skyld: her er mor og datter, mormor og morfar i FT 1900 i Hemnes: LenkeMen faren vet jeg forløpig ikke noe omMvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Tverå

Jeg ser at dette har sammenheng med et annet innlegg vedr. Jacob Falch Johannesen. Henvisningen til Jacob Falch Jonsen på Drevvatnet er trolig feil dersom det er foreldrene til Jonette du søker. Jacob Falch Johannesen var husmann på Prestmone under Røssåga, gift andre gang med Ingeborg Jacobsdatter. Se her: http://home.online.no/~caolsson/hgsfiles.html g.nr.101-Røsså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sødal

Takk Geir. No er vi på rett vei Det er familien til Jenny Ingeberte eg er på leiting etter og eg har kome til plassen ve Røssåen der de bodde. Der har det blitt stopp Vonar å kome vidare Mvh Gunnar S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.