Gå til innhold
Arkivverket

[#37831] Når dødde Gunhild Marie

Gjest Jon Sætrehaug
 Del

Recommended Posts

Gjest Jon Sætrehaug

Gunhild Marir var f. 20 Mai 1835. Skeseie i Søndre Land. Henes foreldre var Ole og Marit Grandgaard. Gunhild var under folketellinga i 1865 på plassen Syverstuen i Vardal gift med Christian Hansen f.ca 1836 har då tre barn. Under tellinga i 1875 var dei på plassen Torgerstuen i Vardal og hadde fått fem barn til.Når dødde Gunhild og Christian?.Og kor vart de av barna , flytte dei på seg. Når døyr barna og kor.Her lett lenge men finn dei ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Sætrehaug

Er de ikkje noen som kan hjelpe meg med å finne denne familien.Eg er i familie med en av brødrene til Gunhild som kom til Sogn kring 1850 og heiter Syvert og tok Moe til ettetnavn når han kom til Hafslo.De var to av dei andre brørene også som kom hit (Gulbrand og Nikolai)Nikkolai kom til Sogndal og tok etternavnet Hofslund.På forhond mange takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila S. Hynne

HeiI databasen her på digitalarkivet finner du utflyttede fra Vardal 1814 - 1915. Kanskje du kan finne noen av dem der?mvh Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Sætrehaug

Mange takk til Marie - Carsten og Laila.Kan dere gjerne hjelpe meg med Even Myrengen som budde på Myrengen i Søndre Land når han dør og kor henne. Even var elste bror til Gunhild.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.