Gå til innhold
Arkivverket

[#37846] Norman county Minnesota

Gjest John Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest John Johansen

Hans Julius Nilsen fra Kongsberg emigrerte til Amerika den 14.okt. 1880. Dest.Lisbon Juneau county. Jeg har funnet en Hans J. Nilsen i dødsf.register i Norman county MN. Død 22-10-1908 Ind 1-Book 2-page 118-line 34.Kan noen hjelpe meg med opplysninger om dette er samme person,og event. familieopplysninger om ham. MVH John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Skal noen ha noen sjanse til det, må man jo vite når Hans Julius var født. Reiste han ugift? Hvem var hans foreldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Det er ikke for å være vanskelig - men NÅR var han født? Du skjønner census 1900 opererer med fødselsmåned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John Johansen

Han reiste ugift til Amerika. Hans foreldre var Nils Peders. Nilsen Eld og Kristiana Kristofferdatter ( Christiana Christopherdatter) Hans mor reiste som enke 27.4.1888 destn.New York. Hun kalte seg dengang Kristiana Eld. Bill.p.p. Han hadde forøvrig en bror Nils Christian Nilsen som hadde reist 2.-7- 1869. dest. La crosse. Han var født 1852.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John Johansen

Takk til Tor. Dette er riktig person. Jeg er uerfaren i 'gamet', og håper noen kan gå videre i søketMvh John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.