Gå til innhold
Arkivverket

[#37851] Rikard Møller Krog f. ca 1877

Gjest Unni Jørgensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Unni Jørgensen

Søker min oldefar,min bestemor, Dagmar Krog f.1904, sin far. Har hørt han skulle være fra Meløy og muligens flyttet til Røst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Aakvik

Hei igjen Unni og takk for hyggelig slektskurs sammen. Til ditt spørsmål: På cd har jeg kirkebøker for Meløy for 1739-1924. Denne kan du får låne, og du vil da kunne finne også mye annet om din slekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Rita Kolberg

Kan det være denne digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=1837daap&gardpostnr=64&merk=64#ovre Han er riktignok født i 1873, og heter Martin isteden for Møller.Anne-Rita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Rita Kolberg

Nei , dette fikk jeg ikke til. Du finner han i allefall i databasen til Digitalarkivet. Fødte i Meløy fra 1874 til 1908Anne-Rita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Åse K. Kristiansen,

Her er Teodor Krog med familien i 1875 [url="http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1875&knr=1836&kenr=008&bnr=0036&lnr=00>Lenke Moras farsnavn er Fordelsdtr.; det er dette navnet som er oppført ved de andre barnas dåp.Teodor Krog var født i Bergen i 1837 slik som denne Lenke For å være sikker bør du sjekke vielsen mellom Teodor og Anne, eventuelt vielsen mellom Teodor og kone nr.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Åse K. Kristiansen,

Som du ser av fødselsdatoen til Teodor Lenke så er det den samme som i lenka til Døpte i Bergen i mitt forrige innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.