Gå til innhold
Arkivverket

[#37858] Gregorius Josefsson, f. 1730 Byrknes, Gulen – Vart han gift to gonger i Bergen ?

Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

*** Byrknes, Gulen (ref. 95-17,34 i Bygdebok for Gulen (GB)) ***Josef Persson Åmdal, dp. 13.12.1702 og g. 6.7.1727 m. Margrethe Gregoriusdtr Bårøy, dp. 29.10.1704. Ifølge GB: ”Dei dreiv truleg bruket til 1753 og hadde sonen Ola.”Dei fekk etter det eg kan sjå minst 5 born:1) Ingeborg, dp. 24.4.17272) Gregorius, dp. 6.4.17303) Ola, dp. 12.4.1734 (i GB står det at han var f. 1727 - til 95-32,37 – gift to gonger)4) Birthe, dp. 29.11.17395) Synneve, dp. 22.9.1744Skal ein tolke GB slik at dei kun hadde sonen Ola som levde etter foreldra? Eller kan fleire av borna ha leva?Eg kan ikkje sjå at det finnes skifte etter Josef og Margrethe slik at ein kan få stadfesta kor mange av desse som levde opp.Gregorius, dp. 1730, kan vere den same Gregorius som gifter seg i Bergen i 1758 og 1783 og som dø 1788:***************************Vigde i Bergen 1663-1816Brudgom førenamn Brudgom etternamn Brud førenamn Brud etternamn Brudg./Brud stilling Merknad Lysning Lysning år Vigd dag Vigd år KyrkjeGregorius Josephsen Johanna Maria Hansdotter arbeidsmand p. Mar 27 Des 10 1758 KKGregorius Josephsen Sara Jacobia Nielsdtr enkemd arbdsmd pige i f.p. Jul 22 1782 Mai 04 1783 KK***************************Døde i Bergen 1668-1815Førenamn Etternamn Kjønn Alder Merknad Gravlagd År PrestegjeldGregorius Josephsen m 54 frie Aug 10 1788 StJ***************************Meir om bakgrunnen for denne debatten finnes her: Lenke***************************== Gregorius Josefsson gift to gonger i Bergen – var han frå Gulen eller frå ein anna stad? M.v.h. Gisle Hersvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jeg undres på om Margrethe Gregoriusdtr er en söster av Sjur og Iver Gregoriussönner. Deres far Greggus Asgrimsson og mor Synneve Olsdtr kom visst fra Kvernöy, men det er vel like ved siden av Båröy. Dernest havnet og Sjur Gregoriusson på Byrknes.Ellers har du vel sjekket på FS, 'din' Gregorius Josephsson ser ut for å være den eneste med det navnet i det tidsrommet (+ eller - 5 år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei Kjellaug,No har eg ikkje dette framføre med no, men eg trur det stemmer at Margrethe er søster til Sjur og Iver. Kvernøy var vel den gang ein del av Bårøy (eller var det omvendt?).Har kun funne den eine Gregorius Josefson, dp. 1730. Mange personer er utegløymd i Gulen-bøkene (nokon er også bevisst ikkje tatt med, t.d. dei som dø unge og som ikkje nådde konf.alder).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Dette datt visst ut frå forrige innlegg.Og ved dåpen i 1757 opptrer ei Ingeborg Josefsdtr. som fadder. Gregorius frå Byrknes hadde ei syster Ingeborg, dp. 1727.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Sande

Funnet noe som kanskje støtter opp om din hypotese om at Gregorius var fra Eivindvik prgj. Med sin siste ektefelle fikk han to barn: Josep døpt 26.3.1784 og Margrete Marie døpt 5.10.1787. Eg har ikke funnet noen av disse døde / gravlagte i Bergen, og i Ft 1801 finnes nok datteren som fosterbarn hos en Malena Larsdtr i Bergen (ikke funnet mer om denne datteren).Den interessante er sønnen, for kanskje er det han vi finner som tjener på Utvær i Ft 1801. Riktig nok er han to år for gammel, men det er vel innenfor feilmarginene en ofte finner i denne tellingen. Dessuten har ikke eg funnet andre kandidater. Har sønnen funnet tilbake til farens hjemmeområde? Kjenner du lagnaden til denne Josep?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Ref. #21168: LenkeJoseph d. 1815 Kverhella, då skreven 41 år. Han vart g. i 1808 med Christi Olsdotter Husøy, (1789-1881). Dei hadde 3 døtre: Sara, Sara og Oline. Kun Oline vaks opp og vart gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.