Gå til innhold
Arkivverket

[#37886] Peder Hermundson, fødd Hafslo kring 1680 - busett i Hemsedal 1717 - lagnad?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Peder Hermundson, fødd på Alme i Hafslo kring 1680, var i 1717 sagt å vera busett i Hemsedal.Er det nokon med lokal kunnskap i Hemsedal som dreg kjensel på denne personen og kan fortelja meg noko om lagnaden hans?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anders J. Moen

Den eneste Per Hermundson jeg har funnet i dette tidsrommet gjennom mange års arbeid med Hallingdal er Per Hermundson Eikli på Gol som døde ca. 1614 - sønn av Hermund Torsteinson Eikli. Han var bosatt på Narum på Gol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Anders for innlegg.Det kan nok ikkje vera den ''kandidaten'' som du nemner. For det første levde han 100 år for tidleg, og dessutan hadde ''min'' Peder ein far som heitte Hermund Iverson, og denne Hermund var gardbrukar på Alme i Hafslo.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Anders for nytt innlegg!Diverre er det nok ikkje nokon samanhang her heller. ''Min'' Peder Hermundson hadde ingen brør, berre fem søstrer, Britha, Martha, Kari, Metta (dauvstum) og Ingeborg, som alle budde i Hafslo eller Luster.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.