Gå til innhold
Arkivverket

[#37909] Peder Martin Pedersen f.1837 på Sortland (Roxøen?)død 1873/74.

Gjest Terje E Skrolsvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje E Skrolsvik

Er det noen som har en event bygdebok for Sortland, og kan slå opp hjelpe meg med hans foreldre , event andre opplysninger om Peder.På forhånd takk. Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje E Skrolsvik

Hadde håpet noen hadde Johan Borgos . Sortland bygdebok og kunne slå opp.Får prøve UB i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan I. Borgos

Roksøya vil komme i del 4 av Gård og slekt i Sortland. Jeg har en Petter Mathias Pedersen, han var født 19.06.1837 i Roksøya, og døde 18.03.1875. Foreldrene het Petter Johannessen og Anna Johanne Sivertsdtr, de var ikke gift. Foreløpig har jeg ikke mer å fortelle om dem, bortsett fra at Petter kanskje var fra Lødingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje E Skrolsvik

Takk for den. Jeg trur det er Petter M Pedersen som gifter seg 12/10-1865 i Hassel med Nikoline Bergitte Olsdatter f.21/7-1842 fra Holøe. De får to barn i Hassel: Oluf Edvard f.18/1-1866 og Anton Vilhelm f.22/8-1873.Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan I. Borgos

Stemmer med det jeg har. Han blei forøvrig oppfostra hos Iver Nilssen og Pernilla Kristoffersdtr i Djupfjorden (i Sortland). Dersom du vil vite hvordan han døde, kan du sende en mail til meg - jb krøllalfa nndata.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.