Gå til innhold
Arkivverket

[#37933] Otto Johannesen og Betzy Andrea Hansen-hvor ble de av i 1900?

Gjest Jan Frode Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Legger ved følgende: Lenke Mannen var muligens tilsjøs men hvor befinner Betzy og barna seg i 1900? Kan noen hjelpe? Med vennlig hilsen Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn Johannessen

Kan foreldrene være døde? Her er en pleiesønn ved navn Alf Johannesen, f. 1893, i Lille Øvregade 36C i 1900-tellingen. De andre barna må vel være hans søsken. Blant dem er det også en Otto Johannesen, f. 1896, som i så fall kan være oppkalt etter faren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn Johannessen

Da var det nok barna jeg fant (innlegg 3), som etter moras død bodde hos familien Knudsen mens faren var på sjøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Hvilket råd vil dere gi meg i jakten på disse barna etter Otto og Betzy og kanskje også barn med kone nr. 2 i 1903: Marie Rasmusine? Hvilke kilder kan jeg prøve for etterslekt på disse barna? Kan noen hjelpe?Med vennlig hilsen Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Jeg trenger hjelp til å finne etterslekten til Otto sine barn fra 1.ekteskap de som er pleiebarn i oddbjørn's innlegg nr. 3. Kan noen hjelpe meg? med vennlig hilsen Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.