Gå til innhold
Arkivverket

[#37968] Sparbu/Sparbo

Gjest Bodil Ed Iversen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bodil Ed Iversen

Niels Olsen Holum , f.1843 var lensmannsbetjent i Buksnes, Nordland. Han finnes med famile der i FT 1900. Det står at han er født i Sparbu og det står også i Buksnes bygdebok, bd II s 25. Men jeg kan ikke finne ham i FT 1865 eller 1875. Er det noen som kan hjelpe meg? Skulle gjerne hatt foreldrenes navn. MVH Bodil Ed Iversen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodil ed Iversen

Tusen takk, dette er min mann. Noen som har mulighet for oppslag i kirkebøker fra Sparbo, fødte 22.6.1843 og kan finne ham der, samt foeldrene? MVH Bodil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arild Køhl

Følgene er fra kirkeboka for Sparbu prestegjeld 1836 -1848, døpte i Mære kirke, side 17, nr. 18. År 1843.Niels født 22de Juni, h.d.bekr. 10 Septbr. Foreldre: Ole Nielsen Vist og Ingeborg Rasmusdatter, Inderster. Hjemmedøpt av Johannes Johnsen VistFaddere: Margrethe Hansdatter Holum, Christianna Christensdatter Toldnæs, Nicolina Nielsdatter Vist, Jens Olsen Holum, Christian Rasmusen Toldnæs,Henrik Larsen Holum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.