Gå til innhold
Arkivverket

[#37971] Oppslag i krk.bok for Vik(?) i Sogn.

Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Eg leitar etter ei Marie i USA, no har eg funne ei som er f. _nesten_ til rett tid(des istadenfor november), men ho kallar seg også Cecelie i FT, ikkje i 1900 teljinga, men 1910.Er det nokon som har denne boka, og kan sjekka dette? LenkeVenleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Sværen

Hei Mariann !Eg finn diverre ikkje noko i Hefte nr 4: Gards- og Ættesoge av Gudmund Balvoll, som kom ut i sept 2005. Dette skuldast trulig at familien KUN var ei kort tid i Valsvik, Framforden, Vik i SognPå www.leegenalogy.net finn du: VALSVIK 0-52: INDERST og SMED Knut Andersson Mo br 8, Modalen f. 1855 gift 1878 m/ Inga Olsdtr. Farestveit br 1, Modalen f. 1847 BARN: A Marie f. 23.11. 1878.Sjå difor i Bygdeboka for Modalen, for å finna Marie / Cecelies aner attende.På Emigrantar over Bergen frå Hosanger Kommune: 1882 1788 4/5 Knut Andersen Helleland 25 1857 m Hosanger Hosanger gift American Line Smed1882 1789 4/5 Inga Olsdatr 34 1848 f Hosanger Hosanger gift American Line No 1788's Kone1882 1790 4/5 Martha Knudsdatr 3 1879 f Vik Hosanger American Line No 1788's Børn1882 1791 4/5 Anders Knudsen 1/4 1881 m Hosanger Hosanger American Line No 1788's Børn1882 1792 4/5 Martha Knudsdatr 2 1880 f Hosanger Hosanger American Line No 1788's Børn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg legg meg heilt flat!!! Orsak meg at eg ikkje la inn lenke til andre innlegg som omhandlar same personar! Vonar du ikkje jobba lenge med dette!!Eg tenkte på det, men så fann eg ut at dette var så langt ute på sida, at det ikkje ville verta noko problem.[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=36883&sok=mariann+stokken&startnr=&antall=&spraak=&nr=7&antinnlegg=16#anker>Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Sværen

Hei Mariann !Du ER tilgitt, Mariann !Noko arbeid for meg, var det sjølvsagt. Men arbeidet eg gjorde var heilt frivilligt frå mi side !Men er du svært takksam for opplysningane du fekk, så send ein privat e-post til ein fjern slekning av meg (mannen bak leegenalogy.net), etter at du har gått gjennom bl.a Valsvik 0-52. For Mr Leegenalogy.net blei også brukt av meg for å svara deg. Sjå om du finn han. Ha ein fin helg med 'snoking' på Leegenalogy.net.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk :-))))Men eg skjøna ikkje siste del av meldinga di, skal eg senda mail til den adressa i leegenealogy.net? for å takka for at han har lagt ut dette, eller? det kan eg sjølvsagt...Orsak meg visst eg er urimeleg treg i kveld...Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Sværen

Hei !Det kan óg væra at eg er dårlig til å ordlegga meg. E-post-adr mi er: joansv@online.no så skal eg prøva på nytt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.