Gå til innhold
Arkivverket

[#37997] Knud Ellingsen Noreide, bestefar till Christopher Ellingsen,Kobbeltvedt?

Gjest Anders Stallgårdh
 Del

Recommended Posts

Gjest Anders Stallgårdh

Hej! Söker efter Christopher Ellingsens,Kobbeltvedt död 1762, förfäder. * Föddes fadern Elling Knudsen, död 17.6 1753, Kobbeltvedt, i Noreide? * Föddes modern Marthe Andersdatter i Kobbeltvedt? *När och var vigdes Elling o Marthe? *Är Knud Ellingsen, Noreide, bestefar till Christopher Ellingsen? Dog Knud 1747? *Vem är Knud Ellingsens kone? När och var vigdes de? Hoppas någon vill hjälpa mig med ovanstående frågor. Med vänlig hälsning Anders Stallgårdh, Borås, Sverige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Kor har du funne dei opplysningane du her har? Eg veit om to stader i Hordaland som vart kalla Kobbeltvedt og minst to på Vestlandet som heiter Nordeide. Difor er det viktig å vite, om mogeleg, i kva kommune vi skal leite for å hjelpa deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anders Stallgårdh

Hej Björn! Christoffer Ellingsens datter hette Guri och var gift till SNEKKEVIK enl. vigde i sund 1729-1815 med Jacob NIELSEN. Enl Yngve Nnederbö hölls det skifte efter christopfer 12.8 1762. En Stephen NOREYDE VAR FÖRMYNDER. Enl. gravlagde i SUND 1729-1769 dog Christophers far ELLING knudsen 17.6 1753. Han bodde på KOBBELTVEDT EL. kaabeltvedt i FIELD SOKN(fjell sokn). UNDER INTRODUSERTE I sund 1729-1749 står elling knudsen o Martha andersdtr som föräldrar till ett pigebarn, som lever26.3 1730. DE bodde på KOBBELTVEDTEN I field sokn. CHristophers hustru va förresten marte anfinsdatter. Hennes far anfind larsen KAABELTUET under sunds sokn ENL. MANTAL FÖR SÖNDRE BERGENHUUS AMT 1701. kAABELTVEDT o Nordeide bör ligga i sund el. fjell. Är det kanske på Sotra nära Bergen? Hälsn. Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Eg har sett litt på det som ligg ute på DA. Eg trur dette Nord-Eide ligg sør i Sund (eller Austevoll), altså sør på Sotra eller på øyane rett sørom (eg har diverre ikkje kartboka her heime i kveld).På 1700-talet femna Sund prestegjeld om sokna Østervoll (Austevoll) i sør, så Sund og deretter Fjell (i nord). Kobbeltveit låg/ligg i Fjell - omlag midt på Store Sotra.Snekkevik ligg søraust for Kobbeltveit, på innsida av Litle-Sotra (sør om Brattholmen). Jacob Nilsen var vel son av forfaren min, Nils Jacobsen. Eg er etter sonen Magne Nilsen.Teoriane dine om kven som er son eller dotter til kven, KAN vera rett. Eg finn ikkje noko i dei tilgjengelege kjeldene som motseier desse teoriane. Men eg finn berre litt som kan vera eit svakt PROV.Om du ser på konfirmerte i Sund, vil du finna at Christopher E. vart konf. frå Kobbeltveit i 1746, og det som truleg er broren Anders, derifrå i 1743. Det kan tyde på at ein Elling budde på K. på den tida. Om det er rett at ein Elling Knudson og ei Marte Andersdotter fekk eit barn frå K. kring 1730, tyder det på at EK kan far til C. og A. Ellingsen - men det er ikkje noko prov, sjølv om det ikkje finst andre EK der i kjeldene me har tilgang til.Like fullt finst det ein Knut Ellingson på Norde-Eide i Austevoll i 1701. Men han hadde då ingen son. Han kan likevel ha fått ein son Elling i åra like etter som kan ha vore far til både Anders, Christopher og ei dotter. Ut frå alder og årstal er det ingen hindring, men det finst ikkje noko prov.Slik stoda er med både dei digitale og skriftlege kjeldene for Sund, er det vanskjeleg å koma lenger i denne saka. Der er for store hol i kyrkjebokmaterialet til det. Dei årstala og ukjende namna du etterspør i fyrste innlegget ditt, trur eg difor aldri du finn.Men eg gjer merksam på at dei no skriv bygdebok for Fjell sokn. Eg veit ikkje kor langt dei er komen, men eit av banda er visst ferdig og i sal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anders Stallgårdh

Hej Björn! Tack för att Du gav Dig tid att vilja hjälpa mig. År 2002 fick jag uppgift av Dig om att DU och jag hade samma förfader Niels Jakobsen. OCH att Jacob Jakobsen o Johanna Nielsdatter, Snekkevik skulle vara NILS föräldrar(denna uppgift fick jag visst från KENNETH BRATLAND, Åsane). Vet DU mer om dessa förfäder bakåt i tiden är jag intresserad att få veta, t ex var ifrån Jakob o Johanna kom). Bygdebok från Fjell låter intressant. Den borde jag skaffa. Undrar om det står något om t ex SNEKKEVIKS FÖRFÄDER I DEN? hälsningar Anders Borås

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Polden

Hei.Eg har denne familien i mitt eige slektsregister. Der har eg notert at Kristoffer Ellingsen vsr fødd ca 1724 av foreldre Elling Knudsen Eide og Martha Andersdatter Kobbeltvedt. Eide i Fjell var på denne tida ofte skriven Nordeide, for å skilja frå Eide i Sund, som begge var i Sunds prestegjeld.Kva tid gifta Elling og Marta seg? Eg har notert 6 born til dei, med fødselsår frå 1724 til 1744, so eg antar at dei var gift før dei begynte å skriva kyrkjebok i 1729.Du skriv at Kristoffer Ellingsen si datter heite Guri, og var gift i Snekkevik. Dette stemmer med det eg har, men eg har og søsknene Ahlis og Elling, til Guri.Men litt meir om forfedre til Kristoffer. Elling Knudsen Eide hadde foreldra Knud Ellingsen Eide (ca 1671 - ca 1747 gift ca 1700) og Malene Christophersdatter. Martha Andersdatter Kobbeltvedt hadde faren Anders Larsen Kobbeltvedt. Malene Christophersdatter hadde foreldra Christopher Olsen (ca 1675 - ca 1714) og Marite Tommesdatter (ca 1650 - )Mine kilder til informasjon her er eit hefte 'Eide' av Marie Fjereide og Petter Holm-Olsen, og ei dokumentsamling, 'Fjell Gard og Ætt' av Norvald Austarheim. Denne siste er eit forsøk på bygdebok, som aldri vart utgitt.Det er nevnt ei bygdebok som er på gang. Då det første bindet med slektshistorie kom, var planen at det skulle verta 3 bind med slekt. Men dette bindet vart so stort at planen er erndra til 4 bind, og rekkefølgjen på kapitla vil stort sett følgja gardsnummera. Med det vert Eide det første kapitlet i bind 2, som etter planen skal komma til jul, og Kobbeltvedt vert eit av dei første i bind 3.Du finn forresten ikkje Kobbeltvedt på noka kart i dag. Ca 1920 vart navnet endra til Kolltveit.Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Det som Magne skriver, passer bra med det som eg har funne ut også, og som også Magne skriver så finnes det ikkje kyrkjebøker fra før 1729 og det er derfor gjennom skifter og jordeparter ein kan finne ut av til de ulike ekteskapene. Gjennom ulike jordtransaksjoner så må Elling Knudsen være sønn av Knud Ellingsen Nore Eide. Ser ein på skifte utlagt på nettet så står det at Malene Christoffersdatter er gift med Ole Eide, dette må være feil i skifte. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=arkiv&temanr=22939&sok=oddvar+s%F8reide&startnr=&antall=&spraak=&nr=36&antinnlegg=5#anker>Lenke Det blir gjennom pantebok seinare stadfesta at Malene var gift med Knud Ellingsen.Elling Knudsen var gift med Martha Andersdatter Kobbeltvedt, datter til Anders Larsen Kobbeltvedt. Eg vil tru, uten at eg har funne sikre beviser, at denne Anders Larsen er identisk med Anders Larsen f. Skoge i Sund, oppfostra hos sin tante Brithe Larsdatter Skoge g. Ole Olsen Kobbeltvedt.Vi finner derimot ikkje Guri Christoffersdatter født på Kobbeltvedt, men ho er nevnt i skifte etter faren og eg vil tru at ho er identisk med ho som vert kalla Dorthe født 1758 ellers så må Dorthe være død og Guri være født noenlunde på den samme tiden. Faren Christoffer Ellingsen var gift med Martha Anfindsdatter Kobbeltvedt, denne Martha Anfinnsdatter er datter til Anfinn Larsen Kobbeltvedt. Anfinn Larsen Kobbeltvedt f. Skoge i Sund, oppfostra hos sin tante Brithe Larsdatter Skoge g. Ole Olsen Kobbeltvedt. LenkeSer at Bjørn er inne og eg vil anta at han leser dette. I ett annet innlegg om samme slekt sjå link Lenke Så nevner Bjørn i sitt innlegg 9 at Magne Nilsen er bror til Jacob Nilsen Snekkevik, som var gift med Guri Christofferdatter. Eg meiner å tru at dette er feil, da eg synest å huske at Magne ikkje er nevnt i skifte etter Nils Jacobsen Snekkevik, men at Magne som gifter seg til Snekkevik er en mulig sønn av Nils Magnesen, har du sjekket dette Bjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Når det gjelder foreldre til Johanne Nilsdatter Snekkevik g. Jacob Jacobsen, så var faren Nils Monsen f. Våge, og uten å ha funne beviser for det, trur eg at mora er Brithe Jensdatter.Foreldre til Jacob er ei verre nøtt å løyse, for da trur eg me beveger oss inn mot Loddefjordsområdet i Bergen, men eg har ingen konkrete navn, men det må være ein grunn for at to av barna gifter seg med folk fra Bjørndalen ved Loddefjord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Det er jo ikkje utenkjeleg at du har rett med omsyn til Magne, Oddvar. Og serleg sidan dottera eg er etter, hette Marte (då det same som mor til Magne). Eg skal sjå nærare på dette Aske-paret når eg kjem heim. Det er jo Marte som vert gift med 'skrømtet' Lars Andersen, som eg jo heller ikkje har funne ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anders Stallgårdh

Tack Magne, Oddvar o Björn! Tack skall Ni ha allesammans för alla värdefulla uppgifter jag fått ta del av. Med vänliga Sverigehälsningar! Anders från Borås

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Til Oddvar: Det kan tyde på at du har rett med omsyn til Magne Nilsen. Han vert gift til Snekkevik frå Alvøen, men alle? ni borna døyper han i Strusshamn. Det kan vel òg ha med at vermora var frå Florvåg. Men eg finn han ikkje konfirmera korkje i Askøy eller Sund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Til Bjørn. Nå har eg ikkje noen alder å forholde meg til når det gjelder din Lars Andersen, kanskje du har det? Me finn ein Lars Andersen i Rennedalen 1801 og Mons Paalsen som bur der, han er da brorsonen til Lars Monsen Snekkevik, der Magne gifter seg med Lars sin datter. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f11245&gardpostnr=68&personpostnr=1559#nedre>Lenke Så har me ein Lars Andersen i Knarrevik 1801 Lenke Det fødes da også ein Lars Andersen i 1786 på Askøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Eg veit om alle dei tre. Han på Askøy kan du gløyma, han har eg kontroll på og er ikkje min. Men det er truleg ein av dei to andre, men kven av dei - og kor kom han frå? Som du veit, har eg leita ned og opp i mente etter den rette Lars - og kjem til å gjera det til eg finn han. Men det må nok andre kjelder til for å få fram prov på kven han var. Eg har forresten òg funne ein Lars mellom dei konfirmera i Fjell, trur eg det var. Men heller ikkje det gav sikre svar. Min Lars er fødd kring 1780, helst litt etter. Men det er båe två i 1801 i Rennedal og Knarrevik, så alderen skil ikkje ut nokon sikker kandidat.Men elles får du ha takk for han Magne. Det er nok rette karen. Men kven foreldra var, har eg førebels ikkje dukka ned i. Trur det er far hans som vert gift på Askøy noko seinare - men det må eg sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Du får tilgi at me bruker ditt tema Anders. Eg skal prøve å lokalisere deg pr. mail Bjørn for videre korrespondanse.Her er ein mulig far til Magne [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=ASKOVIGD&gardpostnr=119&merk=119#ovre>LenkeNår det gjelder Lars Andersen, så har du Bjørn oversikt på døpte på Askøy og du finner ikkje noen Lars som barn av dette ekteparet. Anders M. er bror til Ole M. Knarrevik, der den eine Lars opphelde seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anders Stallgårdhb

Hej igen! jag blev nyfiken på JOHANNE NILSDATTERS i SNEKKVIKS föräldrar. Var ligger VÅGE? finns mer uppgifter om faren Nils Monsen och hans förfäder? Och kanske också om den eventuella modern Brithe Jensdatter. Hälsningar Anders i BORÅS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Til Anders: Våge ligg heilt nord på Litle Sotra, litt innom Geitanger.Til Oddvar: Anders Monsen i Breivik fekk mange born, men ingen Lars. Rett nok er der eit 'hol' i rekkja, men det er seinare enn Lars skulle vera fødd. På hans tid får dei m.a. to Janiche med ein gut mellom. Men ingen Lars i det heile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Her er Nils Monsen med sønnene Michel og Jens Nielsen i 1701 [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=1701sba&gardpostnr=1305&merk=1305#ovre>Lenke Det er utifra navnet til sønnen Jens at Brithe Jensdatter kan være ei mulig kone til Nils, altså ett meget tynnt grunnlag. Her er Nils og Brithe da de døde på Snekkevik Lenke Lenke I prestemanntalet 1666 så ligger det inne ein feil og garden Våge er blitt kalla for Follenes, dette er nabogarden til Våge. Så i 1663 finner vi faren til Nils Monsen, som da er Mons Nilsen Lenke Lenke Og dette er trulig faren til Mons Nilsen oppført i Koppskatten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.