Gå til innhold
Arkivverket

[#38006] Dødsmelding Den 'rette' Otto Johannesen død 27. des.1927,antagelig Årstad sogn

Gjest Jan Frode Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Beklager Yngve men det ser ut til at jeg var ute på 'viddene' med lenken til den Otto Johannesen som du fant fram for meg i tema idag. Otto Johannsesen skal være født i 1865 og g.m denne damen død i 1950:Lenke ifølge hennes dødsmelding skal Otto Johannesen være død 27.Desember 1927. Antagelig Årstad Sogn. Kan du sjekke dette for meg for å se om det er andre barn som er tatt med i hans døsmelding og deres navn og adresse. Beklager bryet. På forhåmnd takk. Med vennlig hilsen Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Det er nok en feil datering i dødsmeldingen i 1950. Otto Timandius Johannessen døde 27. desember 1917, og han etterlot seg barn fra to ekteskap. Fra første ekteskap hadde han Dagny, g.m. en bokbinder i Amerika (senere merknad: død, sønn Freddi Westholm, Canada), Amanda Larsen, Alf Johannessen, Amerika, Karoline Westholm, Canada, og Otto Johannessen, Solheim. Fra andre ekteskap hadde han en sønn og en datter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Dag Solberg

Hei. Jeg vet ikke om det er interessant for deg men en Otto Johannesen ble far til barnet Sigurd Johan født 10/6-1902 i Bergen. Han er da nevnt D/S-maskinist og enkemann. Barnemoren het Svanhild Isabella Simonsen og er nevnt D/S - pige. Sigurd Johan ble gift 1926 med Emilia Bertina Monsdatter Solberg. De fikk 4 barn - Svahild, John, Karin og Sigrid. Med vennlig hilsen Dag Solberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Mange takk Dag! Har du e- mail? Min er : jafjohan@start.no .Jeg ønsker å ha en prat med deg. Med vennlig hilsen Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.