Gå til innhold
Arkivverket

[#38007] Carl Johan Nilsen

Gjest Merete Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Merete Johansen

Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg,jeg leter etter foreldrene til min oldefar carl Johan Nilsen født 1865 i Fredrikshald.I folketellingen fra 1875 står det at han heter Bernt Julius Nilsen og er skreddersvenn fra Gøteborg,gift med Nilsine Ingelsen Nilsen født 1850,i folketellingen fra 1865 finner jeg han som Bernhard Nilsen født i Fredrikshald, gift med Pauline,dette må da være mor til Carl eller er det feil familie?Takknemlig for svar.Mvh.Merete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

HeiHer har du surret med årstallene tror jeg. I hvertfall når han skal være fødtMvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Merete Johansen

Hei, ja det går litt fort unna,skal være bengt julius,og han var født 1838.lurer bare på om det er samme personen det er snakk om på disse tellingene.Nilsine kan jo neppe være moren til Carl.siden hun er født i 1850.Mvh Merete. Berit i65 tellingen gikk jeg inn på RHD og søkte på bengt nilsen,da fikk jeg en bernhard nilsen født 1838 med pauline nilsen,han var skreddersvend, navnet på carl og anne var der så jeg lurte på om det var samme mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.