Gå til innhold
Arkivverket

[#38009] Christian Hansen f .1827 i Lier

Gjest Gunhild Svendstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunhild Svendstad

Hei jeg er intressert i å vite mest mulig om denne karen her. Christian Hansen f. 1827 i Sylling i lier.Er det noen som vet noe så er jeg intressert.Jeg vet at han var gift med Karen Olsdatter F. 1836 i lier.Også henne er jeg intressert i å vite mest mulig om.Gunhild.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Halvor Stokke

HeiKirkebøker over døpte i lier 1827 ligger på digitalarkivet, og finner en Christian Hansen,født 17/3, døpt i Sylling 29/4 1827 Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maya Lillemoen

Hei GunhildFinner ei Karen, uekte, født 16.08.1836, døpt 18.09.1836 i Tranby Foreldre: Ungkarl Ole Olsen Gulloug eie og Pigen Gunild Chrestensdtr Hennum Hans 2 leiermål, hennes 1. Faddere: Ingeborg Johnsdtr., Kari Chrestensdtr, Rasmus Jensen, Ingebret Chrestensen, alle Hennum og Andreas Guttormsen KraftKilde: Mini Lier 1827-1844, side 89 nr. 99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunhild Svendstad

Hei og takk for svar!Men er det noen som har noen data om når Karen og Christian døde? Jeg vet de hadde barna Caroline,Hans,Christen, Gunild, Ole. Ole er den eldste i 1865 men jeg vet de fikk min oldemor elise i 1871. Var det barn imellom disse.?Gunhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Halvor Stokke

Du må kikke under Kristian Hansen. Navnene er forenklet i skrivemåte. En er født 1826, død feb 1882, bosted Meren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.