Gå til innhold
Arkivverket

[#38010] Fjellberg i Hordaland - Martha Margrete Borgersdatter

Gjest Ivar Engelstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Ivar Engelstad

Hei Ønsker mest mulig informasjon om denne Martha, da jeg håper og tror det er denne personen jeg leter etter. Det jeg vet: Den Borgersdatter jeg er ute etter, er født ca 1750, i Bergen, eller ved Bergen. gift med en Johan Bernhard Kreützer, hadde 2 sønner. Den yngste av dem født 1783 (trolig) døpt i Vinje (i Lofoten/ evt Vesterålen). Johan Bernhard Kreuzer var kirkebygger. Kom til Målselv i ca 1749. Om noen vet noe om dette, så kunne vi tenke oss litt opplysninger om dette. Marthe Borgersdatter dpt. 1746 i Fjellberg i Hordaland, håper at det er den samme Marthe/Martha. Vet altså en del om henne fra tiden etter at hun gifta seg, men ingenting om tiden før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne. D. Tveit

Berge Sæbø hadde dattera Marta til dåpen i 1746. Dette var trolig Berge Mikkelsen som var gift med Guri Ivarsdtr. fra Nedre Aksdal. Mvh. Arne D. Tveit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.