Gå til innhold
Arkivverket

[#38012] Einer Mikkelson, fødd i Haus 2.4.1833 - til Wisconsin kring 1859 - kven var han?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Einer Mikkelson, fødd i Haus 2.4.1833 som son av ein Mikkel Mikkelson og Britha Nilsdotter. FT1900 seier at han utvandra i 1865, medan FT1910 oppgjev 1861 som utvandringsår. Men han var barnefar i Wisconsin alt sommaren 1861, og kona utvandra i 1857, so han må vera komen dit seinast 1860...Er det nokon med lokal kunnskap i Haus som kan fortelja meg:* Kva gard/plass i Haus kom Einer Mikkelson ifrå?* Stadfesta fødselsdatoen til Einer?* Yrke og bustad til foreldri Mikkel og Britha samt kva gardar/plassar dei kom ifrå?* Og endeleg, utvandringsåret til Einer Mikkelson?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Husmann Mikkel Mikkelsen Storseilen f. 1787 d. 1845 gift 1812 med Brita Nilsdatter Helle f. 1792 d. 1857. Dette ekteparet bodde på plasset Storseilen under matrikkelgården Kyrkje Bruvik på Osterøy. Hentet fra gårds -og slektshistorien for Vaksdal bind 1 (Bruvik sogn). Mvh. Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Kenneth og Nina for nyttige og gpde opplysningar. Då er opphavet til Einer funne, og eg sit berre att med eitt spørsmål:* Kva år utvandra Einer til Amerika?Eg kom i skade for å seia i innleiingi at Einer var barnefar i 1861. Det skulle ha vore 1862. Bryllaupet hans stod i Columbia Co., WI 22.9.1861, so han KAN ha utvandra i 1861...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.