Gå til innhold
Arkivverket

[#38022] Ingebor Siversdatter, f. 1734 Lesja, Oppland

Gjest Thor Atle Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Thor Atle Olsen

Ingebor Siversdatter, f. 1734 gift i 1755 med Hans Jørgensen, f. 1733 på Dovre. Ekteparet fikk følgende barn: Jørgen f. 1755, Anne 1758, Siver 1761, Jørgen 1765, Ole 1766, Hans 1775 og Ragnhild 1780. Er det noen som vet opphavet til Ingebor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Kjelland

Eg finn ikkje vigsel for desse to i Lesja i 1755. Kvar har du vigselen frå? Står det noko Lesja-gardsnamn på ho der?Eg ser dei budde på Skreddarhaugen i Dovre da i alle fall nokre av barna vart døypte. Eg er usikker på kvar det er, men truleg er det i søre delen av Dovre. Arnfinn Engen skriv bygdebøker for kommunen, og dette området kjem truleg i band 3 eller 4 (ikkje utgjeve)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thor Atle Olsen

Ja, si det. Hvor i all verden har jeg funnet det. Har nok glemt å notere det, men ser i F.S. at de er gift i 1755. Der står alltids at ho er født i 39, men det er sikkert feilskrift (16 år). I F.S. st¨år det om ei Ingebor, f. 1734 hvor faren er Siver Killi, som sikkert er gårdsnavnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Kjetil Andersen

Til Arnfinn.Hans Jørgensen Skrædder og pigen Ingebor Siversdatter ble trolovet 3.p. Trin 1755 Dovre Caut. Ole Hage og Hans Uleklev Lesja kirkebok 2, 1732-1776Mvh Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Kjelland

OK - ser ut til at eg manglar trulovingar i registerfila (registreringane er gjort etter bygdebokarbeidet i hovudsak var ferdig).Gardsnamna tyder elles på at begge var frå Dovre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Sundseth

Far til Ingeborg Siversdatter, f. 24. august 1734, er Siver Jørgensen Killi (? - 1735) på Sygard, Killi. Mora er Ingeborg Pedersdatter Sønstebø (1685 - 1772) fra Sønstebø i Lesja.Og så var det dette med å notere kilder, da. Beklager - jeg er ikke flink slik.Mvh. Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Kjelland

Transkripsjon av kyrkjeboka for Lesja for denne dåpen gjort på Lesja har tolka fornamnet til mor til Ingeborg til Marit(?).Bygdebok for Lesja (bd 3 s. 720) har kopla Ingeborg Pedersdtr. frå Oppistugu Sønstebø til Mikkel Hansson på Li i Dovre. I Bygdabok for Dovre bd. 1 s. 300 står det at Ingeborg var gm. Mikkel, og at ho vart gift 2. g. med Syver Jørgensson frå Sygard Killi og at dei overtok Nistugu Dombås. Under den garden, Dovre bd 1 s. 132 er det vist til Killi, Dovre bd. 2 s. 245. Der er Ingeborg f. 1734 oppgjeve som dotter til Syver og Ingeborg, men utan meir informasjon. Under Li står f. år 1680 på Ingeborg Pedersdtr., under Dombås og Killi 1685. Etter som kyrkjeboka startar i 1723 er nok båe årstala 'ca.'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Rudiløkken

Ingeborg Sivertsdotter og Hans Jørgenson budde på Skreddarhaugen, som var ein husmannsplass under Vigerust i Dovre. Dette kjem i bind 3 av bygdeboka som kjem ut i haust. Seinare fløtte Ingeborg og Hans til Nørdre Skreddarbrenna som var ein husmannsplass i Dovreskogen bygdealmenning. Denne blir omtala i bind 4 av bygdeboka, kjem truleg ut i 2007.Mvh Harald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thor Atle Olsen

Da vil jeg få takke alle som har kommet med innlegg i denne saken. Har funnet de manglende ledd og kan da spinne videre via bygdebøkene fra Lesja og Dovre. Påny takk til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
Gjest Arnfinn Kjelland

Til 10: Familien står i Bygdabok for Dovre bd 4 under Nørdre Skreddarbrenna 75/7 s. 220. Men her står ikkje dødsåra, og i registeret over gravlagde i Lesja prestegjeld (inkl. Dovre til 1855) finn eg dei heller ikkje.Iflg. Dovre-boka overtok sonen Hans f. 1775 plassen som har vore i slekta til i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Michael Moum

Jeg ser at under Hans Hansen at datteren Ingeborg f. 17/11 1804 mangler, hun flyttet fra Skreddarbrenna i 1831 til Steenhougen i Hedalen Annex, Waage Præstegj.Broren Hans d.y. gift seg 5/10 1829 i Buksnes kirke og døde i 1847. Bosatte seg på Rekdal i Borge (Vestvågøy). Moren deres Anne Johannesdatter døde 5/2 1851.Ole Hansen var ikke sønn til Hans og Ingeborg, men sønn til Hans Eriksen og Ragnhild Olsdatter. Ole ble f. 1765 på Megard under Sletta. Hans Eriksen var brorsønn til Jørgen Hansen på Skreddarhaugen under Vigerust.Broren til Hans Jørgensen, Morten Jøregensen flyttet til Faksnes i Surnadal, kan de ha flyttet dit. Hvor ble det av sønnene Jørgen d.y.(Jørgen d.e. døde 41 år gml 1796) og Siver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.