Gå til innhold
Arkivverket

[#38026] Når døde Hans Nilsen f.09.05 1871 i lier?

Gjest Gunhild Svendstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunhild Svendstad

Hei!Jeg har fått vite en del om Hans Nilsen f. 09.05.1871 i Lier.Han var min oldefar og ble gift med Elise Kristiansdatter f. 13.08.1871. De fikk en datter i sammen i 1896 (min bestemor) Men i 1898 fikk elise en sønn med en Anton Arnesen f.ca.1869 i Odalen.Denne sønnen het Hans. De fikk også en datter Margit i 1900. Derfor må det ha skjedd noe med Hans Nilsen i tiden 1895-1897. Døde han i løpet av disse årene? Jeg er også intressert i alt om Anton Arnesen født Odalen.Jeg er også intressert i å vite hva som skjedde med Anton og barna etter at Elise døde i 1903.Gunhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Elise og Anton i 1900 med barn med forskjellig etternavn. Hadde begge barn fra før og det er forklaringen på etternavnene ? Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

FS. Hans Nilsen gift 20/8 1890 Frogner krk. Lier med Elise Kristiansdt.? Anton Arnesen gift 3/6 1891 Frogner krk. Lier med Margits Knudsdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunhild Svendstad

Takk for opplysningen Berit. Navnet på den første konen til Anton var helt nytt for meg. Gunhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunhild Svendstad

Hei.Det stemmer at det er denne antons første kone som het Margit Knudsdatter.Jeg har funnet han i liers historie.Der står både Margit og Elise nevnt.Mvh gunhild.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.