Gå til innhold
Arkivverket

[#38029] Emner som ikke flyttes opp når man svarer

Gjest Anne Lise Hovdal
 Del

Recommended Posts

Gjest Ketil Firing Hanssen

Joda, emnet flyttes opp. Men debatten foregår i 'Forum for kjelderegistrering' (ikke arkivforum eller brukerforum)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Ja vel. Selv om jeg har vært her en stund vet jeg visst ikke så mye om Digitalarkivet. Nå husker jeg jo nummeret, så jeg skulle vel greie å finne igjen debatten. Må visst ta en ny runde med å gjøre meg kjent på Digitalarkivet, og det er for lenge siden jeg gjorde noe særlig annet enn å lese debatter og søke folketellinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Alle tema du deltek i vil bli lagde i ei personleg korg. Om du trykkjer knappen Vis korga vil du få lista desse temaa, uavhengig av kva debatt dei måtte liggja i. Om det er eit tema du er særskilt interessert i, utan å ha delteke, kan du bruka knappen Legg i korga nede på sida og dette temaet vil også bli lagd i korga di. Dermed er det lettare å følgja med på debattar du er interessert i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.