Gå til innhold
Arkivverket

[#38033] Carl Petter Zetterstrøm

Gjest Ole-Bjørn Aaltvedt
 Del

Recommended Posts

Gjest Ole-Bjørn Aaltvedt

Hei,I mine aner finner jeg en Carl Peter Zetterstrøm som gifter seg med Margit Johannesdatter i Solum den 20/1-1822 43 år gammel. Sammen får de ihvertfall 2 barn, hvorav min anemor Lena Jacobine Zetterstrøm i Solum i 1835. De flyttet visstnok litt mellom Holla/Helgen og Solum i perioden 1822 og 1834. Kan noen hjelpe meg videre?Ole-Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Ole-Bjørn Aaltvedt

Har etter mye leting funnet noen etterkommere etter min forfar Carl-Petter Zetterstrøm. Han giftet seg 20 jan 1822 med Margith Johannesdatter fra Klovholt i Solum.De fikk følgende barn: * Lise, i 1822 i Langeland i Holden. * Johanne Kirstine, den 10 sep 1824 * Anne Marie, 15 mar 1826, død 3 mar 1827 * Rikke Benedicte Erika, 1 mai 1830 * Cornelia Marie, 8 mar 1832 * Lena Jacobine, 25 jul 1835 Alle de 4 sistfødte er født på Klyve i Solum.Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvor Carl Peter Zetterstrøm kan komme fra, og når han evt kom til Solum?Ole-Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.