Gå til innhold
Arkivverket

[#38034] Gudrun Elida Hansdatter f. 1896 første mann?

Gjest Gunhild Svendstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunhild Svendstad

Hallo!Min Bestemor Gudrun var gift to ganger. Hun fikk i første ekteskap to barn Kåre og Astrid. Jeg tror de kalte seg Johansen.Men hvem var hennes første mann?Bestmor ble født i lier. Jeg vet hun bodde i Oslo ei Stund. Men hun må også ha bodd i i Rygge i Østfold. Der fikk hun senere ei datter til utenfor ekteskap.Den siste datteren var født på et sted som ble kalt Larsen lybergård i Rygge. Denne datteren ble komfirmert i Moss. Er det noen som vet noe om bestemor Gudrun . Hun ble senere gift med bestefar Emil Sand og bosatte seg på bruket Eklund på Dillingøya i Vannsjø i østfold. Er det noen som vet noe om dette?Gunhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Hvorfor ligger dette temaet under Nordland? Utfra teksten ser jeg ingen tilknytning til Nordland.- Hanne Line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunhild Svendstad

Var denne gården Larsen Lybergård en vanlig bondegård? Bestemor må vel ha jobbet der.Gunhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.