Gå til innhold
Arkivverket

[#38058] Borghild f.Torgersen,ca1870,Oslo, USA

Gjest Karin Bjareng
 Del

Recommended Posts

Gjest Karin Bjareng

Jeg søker etter datter til Andreas Torgersen,f.8-11-1834 i Ullensaker, og hustru Stina Jonsdatter, f. 23-1-1833 i Sverige.Disse hadde følgende barn:Karl August, f 1860, Rudolf Christian f.1864, Marie Christiane f.1865,Alfred Nicolai f.1867,Anna Josephine f.1871, Selma f.1876. Borghild skal også være deres datter, men vet ikke når hun er født.Hun bodde i Crosby,Montana i 1910og i Jenkins i 1912, og i Plentywood etter 1918.Jeg er interessert i å få vite mest mulig om Borghild, da jeg har lett i 4 år uten å finne noe. Vennlig hilsen Karin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Bjareng

Hei Laila,Ja, det er det som er problemet. Jeg vet ikke om hun var gift før hun reiste til USA eller hva eventuelt ektemannen het. Hun skriver i et postkort som hun sendte til sin søster Anna 'Hilsen Ole og Borghild'. I et annet kort står det 'Peder og Borghild ønsker dere osv.' I et tredje kort ser det ut som hun bruker Pit, muligens forkortelse for Peder. Han har kjøpt ny bil til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.