Gå til innhold
Arkivverket

[#38100] Amundsen; Eriksen; Johansen

Gjest Gerd H Aasen
 Del

Recommended Posts

Gjest Gerd H Aasen

Etterlyser informasjon om aner bakover for Børre Johansen,f; september 1823, konfirmert;1839. Jeg har Berthe Amundsdatter og Johannes Eriksen listet som foreldre, Johannes f; september 9-1823. Takker for svar. Gerd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Hvis du skal kunne få noe svar her må du fortelle hvor Berthe Amundsdatter og Johannes Eriksen bodde. Du burde også fortelle hvem de var foreldre til, når barna var født osv. Jo flere opplysninger du skriver jo større sjanse er det for at du får svar. Det var mange som het Johannes Eriksen og Berthe Amundsdatter i 1823.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gerd H Aasen

I all hast skrev jeg ikke resten av informasjonen som jeg har om denne slekta, inlegg 38100; Hedmark Fylke. Jeg har bare navnet til Berthe Amundsen og Johannes Eriksen. Deres søn var Børre Johansen, f;september 9-1823, d; september 28-1823; konfirmert mai 26-1839. Børre var gift med Kari Hansdatter,f;oktober1-1819, d;oktober 24-1835. Kari og Børre giftet seg februar 2-1852. Deres datter Johanne Børresen,f; september16-1851, d;januar 18-1823, konfirmert september 29-186? Ringsaker kirke; gift mars 1876. Takk for hjelp! Gerd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.